De ce sa alegi Coleto pentru livrarea coletelor online?
Coleto (compania de curierat prezenta in Grecia, Bulgaria si Romania, care ofera clientilor livrare si ridicare a pachetelor in puncte de livrare, in cel mai convenabil loc si la cea mai avantajoasa ora pentru ei) transmite, intr-un comunicat de presa, avantajele folosirii un astfel de serviciu. Printre partenerii autohtoni ai companiei Coleto se numara evomag.ro si fashionUP.ro.
Pentru magazinele online, e bine de stiut ca:
- sistemul nu depinde de traficul din oras ori de disponibilitatea clientului de a primi pachetul cand ajunge curierul
- preturile pentru livrarea catre si de la punctele Coleto sunt optimizate, ceea ce reduce costurile suportate cu livrarea si cu retururile, deci vine cu un impact financiar semnificativ asupra magazinelor online care il aleg in detrimentul unui curier traditional
- poate spori vanzarile, deoarece clientii se simt mai confortabil cu ideea de a primi si prelua produsele dintr-un punct fix, la care pot ajunge in functie de programul lor
- serviciul reduce semnificativ traficul (clientii vin pe jos la punctele de livrare apropiat de casa lor, iar livrarile intre depozite si spatiile Coleto, se fac dimineata)
- la final de an, perioada foarte aglomerata pentru comerciantii online, firmele de curierat vor face fata cu greu livrarilor, dar Coleto sustine cu succes fluxul mai mare de vanzari si ofera optiunea de livrare a doua zi dimineata pe durata promotiilor si in zilele aglomerate; in plus, returul e mult mai rapid si eficient, iar costul este mult redus
- pentru a plasa o comanda, este necesar un singur apel telefonic, chiar daca sunt mai multe colete de livrat
In ceea ce priveste clientii, acestia trebuie sa stie ca serviciul Coleto:
- este accesibil, avand puncte de livrare situate numai la parterul cladirilor, intr-un loc la care se poate ajunge usor, aproape de marile bulevarde sau in apropierea unor puncte-cheie (locuri de parcare, mall-uri, statii de metrou, centre comerciale).
- are sistem de notificare prin SMS si e-mail, clientii fiind mereu informati
- cine care are de ridicat un colet, va afla timpul de livrare, suma datorata, adresa si numarul de telefon al biroului de curierat
- clientii beneficiaza de 7 zile de depozitare gratuita
- au posibilitatea de a returna oricand un colet, serviciu pentru care beneficiaza de tot suportul reprezentantilor Coleto
Leave a reply