Coleto_Punct de ridicare a coletelor

Compania Coleto anunta, intr-un comunicat de presa, parteneriatul cu retailerul online evoMAG, unul dintre cele mai importante magazine online autohtone, prezent pe piata din Romania de aproape 12 ani.  Colaborarea dintre cele doua companii va facilita livrarea produselor comandate online de clienti prin punerea la dispozitia acestora a numeroase puncte de ridicare, evitand livrarea la punct fix, prin curier. Colaborarea incepe din aceasta luna, la timp inaintea cumparaturilor de Valentine’s Day, iar retailerul estimeaza ca va fi un flux ridicat de cumparatori care vor alege livrarea prin Coleto.

Compania de curierat Coleto face parte dintr-un grup international care mai opereaza in Bulgaria si Grecia si ofera servicii de livrare si ridicare a pachetelor, prin puncte de livrare, la ora aleasa de client, plus servicii de retur. Colaborarea s-a concretizat deja prin punerea la dispozitia clientilor, pentru inceput, a 6 puncte de livrare. Dintre acestea, 4 au fost deschise in Bucuresti si 2 in Craiova. Planurile de extindere presupun o retea mare de oficii de livrare, pe intreg teritoriul Romaniei. Punctele fixe de livrare sunt amplasate in zone usor accesibile, strazi principale sau bulevarde, aproape de statii de metrou si parcari.

Punctele de ridicare Coleto sunt dotate cu Internet gratuit (prin WiFi), terminale POS (pentru plata rapida a cumparaturilor) si functioneaza dupa un program flexibil, pliindu-se pe nevoile clientilor. Termenul de ridicare a unui colet este de 7 zile, timp in care fiecare client va fi sunat zilnic si informat in privinta pachetului. In cazurile in care e depasita perioada standard se percepe o taxa.

Acesta nu este primul parteneriat al Coleto pe teren autohton: la finalul lui 2016, compania anunta un parteneriat cu FashionUP, unul dintre marii retaileri online autohtoni.

Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)