Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

De ce comertul online nu mai ameninta magazinele offline (raport)


Comertul online nu mai este o forta destablizatoare: majoritatea vanzarilor cu amanuntul (76%) au loc in magazine traditionale, iar asta nu se va schimba prea curand – conform unui raport realizat de U.S. Colliers si citat de retaildive.com.

In ultimii 15 ani, valoarea vanzarilor offline a scazut o singura data: in timpul pandemiei COVID-19, cand magazinele fizice s-au inchis. Dar acum industria retailului a intrat intr-o perioada de stabilitate, in ciuda inflatiei si speculatiilor legate de recesiuni economice.

„Realitatea in domeniul comertului cu amanuntul este ca, desi obstacole ca tarifele vamale si inchiderile magazinelor exista in continuare, perturbarile cauzate de comertul electronic par a fi in mare parte de domeniul trecutului”, a explicat Anjee Solanki (Analist U.S. Colliers), pentru sursa amintita.

Unul dintre motive este faptul ca brandurile care vand direct consumatorilor au inteles ca magazinele fizice (proprii sau ale altor retaileri) sunt un canal important de vanzare. Pe de alta parte, multi retaileri traditionali au fost motivati de dezvoltarea masiva a platformei Amazon si a comertului digital si si-au deschis si propriile site-uri e-commerce. Iar consumatorii se asteapta sa poata cumpara pe Internet si sa poata returna in magazine.

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply