De Black Friday Pro, F64 a avut vanzari de 10 ori mai mari
Pentru al patrulea an consecutiv, F64 (cel mai mare retailer de echipamente si accesorii pentru imagine – foto si video – de pe piata romaneasca si cel mai mare magazin de profil din SE Europei, cu un portofoliu de aproape 70.000 de produse) a derulat campania „Black Friday Pro”, anunta compania intr-un comunicat de presa. Aceasta a oferit reduceri semnificative profesionistilor din domeniul fotografiei, cu o luna inainte de traditionala Black Friday – in cadrul careia clientii ajung adesea in imposibilitatea de a plasa o comanda online, livrarile intarzie multe zile peste termenul comunicat initial, iar comunicarea prin call center este defectuoasa (nepreluarea apelurilor, asteptari lungi pentru preluarea comenzilor, operatori irascibili din cauza supraincarcarii), din cauza interesului ridicat al clientilor.
„An de an, acest eveniment al reducerilor preluat din afara enerveaza foarte multi clienti. Noi am vrut sa imbunatatim experienta de cumparare si clientii sa se bucure de preturile foarte bune, dar si de echipamentele proaspat achizitionate. Black Friday Pro s-a desfasurat in intervalul 14 – 16 octombrie, insa noi ne-am informat din timp clientii ca pot comanda fara griji echipamente high-end inca de la 1 octombrie. Daca acestea au fost in campania de reduceri, ei primesc inapoi diferenta de pret sub forma unui voucher pe care il pot folosi oricand pana la sfarsitul acestui an”, explica Marian Alecsiu, cofondator F64. Orice aparat foto aflat in promotia de Black Friday Pro le-a adus clientilor un cupon de 4% din valoarea achizitiei, acesta putand fi utilizat in perioada 1 – 31 decembrie 2016, pentru achizitia de obiective.
Editia din acest an a Black Friday Pro a adus in cele 3 zile de campanie comenzi de aproximativ 10,5 milioane lei. Valoarea este echivalenta cu vanzarea medie lunara a companiei, prin urmare weekendul reducerilor a adus rezultate de 10 ori mai bune decat cele obtinute in restul anului de F64. Mai mult, a fost inregistrata o crestere a numarului comenzilor cu 21% (4.682 comenzi de la 3.356 de clienti unici), iar varful de cumparaturi a fost atins la miezul noptii, odata cu lansarea campaniei, cand au fost plasate peste 700 de comenzi pe f64.ro. Cele mai multe comenzi au venit din Bucuresti, Cluj, Timisoara, Iasi si Brasov, iar pana luni (17 octombrie), la ora 18.00, 87% din comenzi au ajuns la clienti.
Clientii F64 au fost foarte interesati de Canon 6D, care a beneficiat de un discount de 1.700 lei. De la acelasi producator a venit si cel mai popular obiectiv: Canon EF 70-200 mm f/2.8L IS II USM. Si anul acesta aparatele mirroless isi fac loc printre preferintele utilizatorilor pro: vedeta categoriei a fost Sony A7 II. In topul produselor preferate este si imprimanta Epson L850. In 2015, F64 a inregistrat o crestere de 8% a cifrei de afaceri, ajungand pana la 101,2 milioane lei (22,8 milioane €).
Leave a reply