Cyber Week: peste 50% dintre vanzarile online au avut loc pe mobil, in SUA
Peste jumatate dintre consumatorii americani au profitat de sezonul reducerilor de sarbatori, pentru a cumpara ceva pe un dispozitiv mobil, anunta modernretail.co. Datele colectate anul acesta, in timpul Cyber Week (23-27 noiembrie), indica faptul ca shopping-ul mobil a depasit, in mod oficial, vanzarile online pe desktop.
Consumatorii americani au stabilit un nou record, de Cyber Monday 2023 (27 noiembrie): 12,4 miliarde $ dati pe cumparaturi e-commerce (+9,6% YoY). Asta la scurt timp dupa ce, de Black Friday (24 noiembrie), in State s-au cheltuit pe Internet 9,8 miliarde $ (+7,5% YoY). Adobe Analytics transmite ca, in timpul Cyber Week, in jur de 51,8% din cumparaturile online au fost unele facute pe dispozitive mobile (fata de 49,9%, in aceeasi perioada din 2022, sau 46% – in 2021). In cazul a numeroase branduri online DTC – ca Apothekary sau Kendra Scott – majoritatea vanzarilor din timpul Cyber Week au venit de pe astfel de dispozitive. De Ziua Recunostintei (23 noiembrie), 59% din sumele cheltuite online au venit de pe mobil, un procent record, mai mare ca cel din 2022 (55%).
Datele indica faptul ca americanii sunt din ce in ce mai obisnuiti cu achizitiile e-commerce de pe telefon, gratie efectului pandemiei COVID-19. In paralel, brandurile isi optimizeaza mai bine website-urile, descopera mai multe modalitati de a se conecta cu vizitatorii si de a le vinde produsele lor si dezvolta strategii de marketing special pentru aceasta perioada.
Leave a reply