Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Cumparaturile spontane nu se fac online, ci in magazinul fizic

Un sondaj de opinie realizat telefonic, in ianuarie anul acesta, de catre CreditCards.com, pe 1.003 americani de peste 18 ani, a scos la iveala faptul ca magazinele traditionale sunt in continuare locul in care oamenii fac cumparaturi spontane, scriu cei de la emarketer.com. 68% dintre respondenti au spus ca isi iau spontan ceva in magazin, in persoana, metodele digitale de a face astfel de shopping avand procente mult mai mici: doar 21% au cumparat impulsiv ceva pe desktop/laptop si doar 10% au folosit smartphone-ul ori tableta pentru asta.

impulse

Sumele de bani cheltuite spontan online de americanii intervievati? 15 – 16 % dintre respondenti au cheltuit mai putin de 25 $, intre 25 si 50 $ ori intre 50 si 100 $ si 17% au dat intre 100 si 500 $. Doar 4% au cumparat neprogramat ceva de 500 – 1.000 $ ori peste.

impulse 2

Dar tendintele recente din e-commerce sugereaza ca asta s-ar putea schimba in viitorul apropiat si ca industria bunurilor de consum (CPG) – mancare, bautura, tutun, produse de curatenie, imbracaminte si incaltaminte – se adapteaza, pentru a se adresa mai mult impulsurilor spontane online ale clientilor.

„Diferenta intre un cos de cumparaturi fizic si unul online este ca, la magazin, cumparatorii merg pe culoare, vad un produs la indemana, costa 2 $ si aleg sa il cumpere. Bariera este foarte scazuta. Pentru a imita asta online, companiile CPG trebuie sa usureze procesul de adaugare a unui produs in cos si sa atinga clinetul la momentul potrivit”, explica Jennifer Silverberg (CEO al SmartCommerce).

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply