Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Cumparatorii europeni sunt mult mai dispusi sa faca cumparaturi online cu smartphone-urile, cand bancile ghideaza procesul

Conform unui recent raport, cumparatorii europeni cu telefoane mobile au chiar mai mare incredere sa se implice in mobile commerce, daca pot face acest lucru folosind serviciile furnizare de banca cu care colaboreaza.

Studiul „M-commerce: Ce vor consumatorii de la institutiile financiare” a fost publicat de Future Fondation, la comanda Monitise. Acesta a fost facut in mai 2013, online, pe cate 500 de utilizatori de telefoane mobile din Marea Britanie, Germania si Spania. In esantionul de 500 de persoane a fost inclus un grup de 100 de persoane care folosesc telefonul mobil pentru operatiuni bancare. Esantionul national a fost stabilit la jumatate fata cel standard, care este de 1.000 de persoane, deoarece s-a dorit sa fie reprezentativ raportat la numarul de posesori de smartphone-uri din fiecare tara, care este de 43% in Marii Britanii, 29% in Germania si 37% in Spania, conform datelor de anul trecut.

Potrivit acelasi studiu, sase din zece utilizatori de smartphone-uri din Marea Britanie (57%) ar avea si mai mare incredere sa cumpere bunuri si servicii prin intermediul mobilului, daca ar putea folosi aplicatiile furnizate de banca lor. Aceasta incredere este chiar mai puternica in randul consumatorilor din Spania, de 68%, in timp ce 50% dintre proprietarii de smartphone-uri din Germania simt acelasi lucru. De altfel, mai mult de 50% dintre respondentii din Marea Britanie deja achizitioneaza bunuri de pe smartphone-urile lor.

In studiu se mentioneaza ca principalii factori care probabil ii vor determina pe consumatorii din Marea Britanie sa cumpere produse si servicii printr-o aplicatie include usurinta in utilizare, pentru 60% dintre respondenti, stimulentele, precum sistemele de loializare, pentru 49%, informatiile detaliate si directe de la banca lor in ceea ce priveste finantele personale si bugetele, pentru 46%, si confortul, pentru 37% dintre respondenti. Pentru raspunsul la aceasta intrebare s-au putut selecta mai multe optiuni. Mai mult de jumatate dintre respondenti ar avea incredere in site-urile sustinute de banca, procentul variind de la 51% in Germania, la 57% in Marea Britanie si la 68% in Spania.

De asemenea, printre constatari a fost aceea ca consumatorii de smartphone-uri spun ca sunt mai deschisi sa cumpere articole cu o valoare mai mare, daca o pot face prin aplicatia bancii. Biletele de calatorie, precum zborurile si cele cu trenul, sunt cele mai populare articole citate – de catre 65% dintre consumatori din Spania, 47% dintre cei din Germania si 45% dintre cei din Marea Britanie. Biletele pentru servicii precum cele de divertisment si pentru evenimentele sportive au fost al doilea printre cele mai populare articole.

Studiul a mai gasit ca printre experientele care le plac cel mai mult cumparatorilor din Marea Britanie cand folosesc smartphone-urile sa achizitioneze sunt: usurinta in utilizare (69%), viteza (51%), folosirea unui brand cunoscut si de incredere (43%), cautarea (30%) si accesul al reduceri (19%), la aceasta intrebare putandu-se opta pentru mai multe optiuni. In plus, principalii factori care i-ar incuraja pe consumatorii din Marea Britanie sa achizitioneze prin intermediul smartphone-urilor lor sunt, in ordinea preferintelor, increderea in securitatea tranzactiei si securitatea telefonului, pentru 50% si respectiv 51% dintre respondenti, implicarea alaturi de brandurile de incredere, pentru 30%, accesul la oferte si promotii, pentru 27%, si comoditatea crescuta legata de folosirea computerului personal, pentru 26%.

In cele din urma, raportul a descoperit ca, pe o scara de la unu la cinci, verificarea balantelor bancare a fost considerat ca singurul cel mai important serviciu suplimentar pentru consumatori de a se conecta in prealabil, ca sa achizitioneze si mai important de-atat sa fie capabil sa acceseze site-urile de comparare de preturi sau analizele comparative. Doar vreo 48% dintre consumatorii din Marea Britanie care detin smartphone-uri vor sa se documenteze, sa planifice si sa-si organizeze finantele personale folosindu-si propriul mobil, comparativ cu 53% in Spania si 54% in Germania.   

Sursa: http://www.thepaypers.com/news/default/european-shoppers-more-willing-to-make-purchases-with-their-smartphones-when-banks-lead-the-way-report/751905-0

Leave a reply