Răspunsuri ( 5 )

  1. Este important ca numele pozei sa aiba numele produslui inclusiv pe “alt”.

  2. Ideal: alt, title, long description.
    Ajuta si numele imaginii.
    Cel mai simplu test: google images, nelogat. Vezi exact ce prefera google.

  3. Multumesc pentru raspuns, aici imi prind eu urechile la atributul alt, ce este si ce face defapt ?

  4. Mai concret, “alt” are valoare de anchor text pentru google, atunci cand pe imagine e si un link.
    Valoarea title: desi practica demonstreaza ca valoarea din title nu e indexata de google, tot practica demonstreaza ca ajuta in situatia ca nu e total diferita de valoarea alt.
    Long description: ajuta de asemenea.
    Desi e o munca in plus, completarea tuturor acestor valori justifica actiunile seo, in situatia cand e importanta si regasirea din google images a produselor

  5. Mergi la Google Adwords , sectiunea tools – keyword tool .

    Cauta toate cuvintele cheie care le consideri relevante pentru produsele tale si le incluzi peste tot pe unde poti. (imagini, link-uri pe site, articole din blog etc)

    Poti redenumi pozele si in mod automat daca iei putina initiativa si cauti pe google metode. Normal ca are rost munca asa plus optimizare. Altfel cum vrei sa fii gasit in motoarele de cautare?

Lasă un răspuns