Cum se recupereaza marfa livrata din greseala?

Intrebare

Salut,

Am urmatorul caz: din greseala am livrat unui client, prin curier, doua produse in loc de unul. Pe comanda lui este o bucata, s-a facturat o bucata, dar s-au trimis doua. Clientul nu ne-a anuntat si si-a insusit produsul.

Se poate dovedi ca s-au livrat doua bucati prin:
– comanda de 2 buc spre furnizor (a fost livrata prin dropshipping)
– factura furnizorului, care corespunde cu comanda
– greutatea coletului cantarit de catre serviciul de curierat

Cum se poate aborda clientul pentru a recupera prejudiciul. Avand in vedere ca nu ne-a anuntat eroarea, am toate motivele sa il suspectez de rea-vointa.

Aveti vreun sfat? Cum ati aborda problema prin cele doua optiuni:
– varianta diplomatica
– varianta legala

Multumesc.
Razvan

Topic deschis 0
Chestiuni legale Customer Service & Sales Logistica Razvan T 2 ani 3 raspunsuri 113 vizualizari Junior 0

Raspunsuri ( 3 )

  1. Eu mi-as asuma pierderea. Putin probabil sa rezolvi ceva cu ajutorul legii.

  2. Pai am spus cum se poate dovedi:

    Se poate dovedi ca s-au livrat doua bucati prin:
    – comanda de 2 buc spre furnizor (a fost livrata prin dropshipping)
    – factura furnizorului, care corespunde cu comanda
    – greutatea coletului cantarit de catre serviciul de curierat

    Bineinteles, clientul poate spune oricand ca nu este adevarat.
    Nu stiu daca exista masuri legale care se pot lua, de aceea va cer si voua parerea…

    Hai sa o luam altfel:
    Cum se numeste atunci cand cineva isi insuseste un lucru care nu i se cuvine?
    Este legal sa iti insusesti un colet gasit pe strada, pierdut de catre un curier?
    De exemplu, in unele tari este legal sa iei resturi din tomberonul cuiva, pe simplul motiv ca nu iti apartine…

    Ok, greseala ne apartine, dar asta nu inseamna ca stam cu mainile in san fara sa incercam sa recuperam pierderea.

    Multumesc.

  3. Cred ca cel mai sigur este sa mergi la politie si sa intrebi acolo, banuiala mea este ca ei se ocupa de asa ceva. Optional poti sa le trimiti o notificare/somatie prin care le soliciti produsul livrat in plus, motivand ca ai filmari de la impachetarea coletului, si ca ii vei da pe mana politiei si ii vei actiona civil in intanta. Imi aduc aminte ca am comandat cand s-a lansat Carrefour Online, si am primit mult mai mult decat ce platisem, i-am sunat sa vina sa ridice excesul, ba chiar am insistat. Mi-au spus curierii ca sunt legenda in depozit, fiind singura care a anuntat ca a primit prea mult, restul si-au insusit. Deci paza buna trece primejdia rea

Raspunde la aceasta intrebare

Trebuie sa te conectezi pentru a putea raspunde.