Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Cum sa ceri clientilor tai online review-uri, via e-mail

Un review de calitate poate ajuta consumatorii sa iti devina clienti, mai ales in cazul unor produse care costa mai mult si au o durata lunga de utilizare, citim pe sendlane.com. Recenziile lasate de alti clienti sunt cea mai buna sursa organica de word of mouth pentru magazinele e-commerce si au un impact semnificativ asupra deciziei de cumparare, iar orice afacere digitala trebuie sa aiba asta in vedere. In plus, sunt un factor important apropo de ranking-ul in rezultatele cautarii Google. Chiar si recenziile negative primite ofera un feedback valoros (care pot ajuta afacerea online a ofere produse/servicii mai bune).

E-mail-ul este un instrument util, pentru a obtine cat mai multe review-uri clientelare post-cumparare. Astfel obtii informatii reale direct de la utilizatorii produselor/serviciilor tale si cresti engagement-ul cu acestia (aratandu-le ca esti interesat de parerea lor si de experienta lor de shopping), loializandu-i. Un studiu marca BrightLocal noteaza ca 76% dintre cei rugati sa faca asta lasa o recenzie, deoarece clientii multumiti de o achizitie nu au – in general – o problema cu a o recomanda si altora. Problema este ca nu multe magazine online cer, post-achizitie, recomandari de la clienti.

Cum scrii un e-mail care sa il convinga pe client sa iti lase un review?

  • textul e-mail-ului trebuie sa reflecte personalitatea brandului tau – de exemplu, daca vinzi produse sustenabile, subliniaza ca o recenzie inseamna inca o mana de ajutor data protectiei mediului
  • trimite e-mail-uri scurte si clare, care sa includa o sectiune pentru text/5 stele sau link catre website-ul tau, unde sa poata lasa review-ul respectiv
  • fii politicos si recunoscator – oamenii sunt ocupati si trebuie sa le transmiti ca apreciezi timpul pe care ti-l dedica si feedback-ul onest oferit
  • ofera o recompensa pentru recenziile super detaliate – o reducere la urmatoarea achizitie, livrare gratuita, un cadou, etc.
  • evita sa ceri un review imediat dupa achizitie (asteapta 7-12 zile)

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply