raspunsuri ( 1 )

  1. Folosind google analytics pe care “il legam” la adwords. Conturile de Adwords si Analytics trebuie sa comunice intre ele, si exista un help la Google pe care trebuie sa-l cititi. Aveti grija ca emailul care e administrator in Adwords sa fie administrator si in Analytics.

    Apoi daca nu exista Analytics, desi e musai sa existe si sa fie cu tot cu trackingul de ecommerce, se poate pune in pagina de thank you un cod de conversie, c are se obtine usor din meniul Tools & Analysis > Conversions > New conversion. Acolo insa daca se poate ar trebui facut un “import from Google Analytics” si luat de acolo indicatorul de tranzactii ecommerce. Daca nu exista activ butonul de import din Analytics, faceti un cod de conversie pe care il dati programatorului sa-l puna in pagina de thank you.

    Insa, din punctul meu de vedere, e obligatoriu ca cele 2 conturi sa fie legate, si ambele sa fie in LEI pentru a putea face calculul de ROI corect.

Lasa un raspuns

Nu ai permisiuni pentru a vedea aceasta intrebare.