Cum masori corect ROI pentru SEO facut extern?

Raporteaza
Intrebare

Please briefly explain why you feel this question should be reported .

Raporteaza
Cancel

Se pune problema optimizarii SEO, serviciu contra-cost.

– Nu mai ai acces sa separi traficul organic in brand si non-brand pentru conversii.
– nu poti atribui tot organicul catre SEO pentru ca, mai ales in cazul firmelor mari, brandul are search mare + rata de conversie mult mai mare.

Cum masori (corect) rezultatele investitiei in SEO.

Merci.

Deschis 0
SEO alex rada 10 ani 6 raspuns 2915 vizualizari 0

Răspunsuri ( 6 )

  1. De regula cer clientului o lista cu ce s-a facut dpv seo de la punerea online si pana in prezent a magazinului (istoric seo) urmat de o lista cu cuvintele cheie targetate, pentru o preauditare gratuita.

    Vedem de unde s-a plecat, unde s-a ajuns si ce probleme sunt.
    Ocazie cu care multi proprietari de magazine online afla fie acum de programele de analiza, fie ca nu aveau acces la rapoarte.

    Cu expresiile care convertesc inca nu m-am lamurit, subiectul fiind si acum deschis pe un forum de specialitate http://forum.seopedia.ro/google/21415-intrebare-despre-cuvintele-care-convertesc.html

    Cum am raspuns si pe facebook, mai nou am surprize amuzante 🙂
    1. I-a banat deja sau nu site-ul?
    De regula schimbarea firmei de seo se face in urma unor probleme majore, banarea fiind una dintre ele.
    2. Analiza erori google si bing webmaster tools, xenu, alte programe de analiza erori.
    Motoarele de cautare si programele de analiza basic ofera rapoarte. Rezolvi sau ignori avertismentele?
    Probabil mai sunt, astea par cele mai importante pentru planurile de actiuni seo.

  2. Multumesc pentu raspunsuri. Nici unul dintre ele nu raspunde la intrebare, ci expun modalitati de a face SEO, ce este SEO etc. Adica pe langa.

    Nu poti face o comparatii intre momente diferite, din motive precum:
    – alte campanii care genereaza cautari organice pe brand si nu numai
    – cautarile de genul „pantaloni NUME BRAND” sunt destul de multe si au cea mai mare rata de conversie
    – cautarile dupa dupa BRAND nu duc numai la homepage -> in google apar rezultatele acelea multiple

    Va inteleg ca va pricepeti la ce faceti, dar raspunsurile nu spun nimic legat de problema. O seara buna.

  3. Ideal e sa nu se desfasoare alte campanii in aceeasi perioada.
    Prin analogie, la o raceala sau o afectiune oarecare:
    Avem de ales intre injectie, medicamente pastile sau ceaiuri naturiste.
    In ideea ca afectiunea e sezoniera si repetitiva, e de preferat sa incercam fiecare tratament separat pt a putea evalua eficienta.

  4. de acord, ideal este.
    dar nu poti sta 2-3 luni fara nicio alta campanie sa astepti sa vina vanzarile din seo.

  5. buna andreea, merci de raspuns.
    din cateva rapoarte seomonitor vazute de-a lungul timpului, datele nu sunt tocmai corecte. insa ideea mi-a placut.

  6. si voi oricum faceti treaba buna.
    exista o solutie sa masori corect ROI? e doar o intrebare la care n-am gasit raspuns, nu m-am lovit personal de ea.

Lasă un răspuns lui sorin frumuseanu

Browse