Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

123

Cum e afectat Programmatic Advertising-ul de ad blocking

programmatic ads

Lumea advertising-ului este un mars spre automatizare, iar destui advertiseri apeleaza, in mediul online, la reclama ghidata de algoritmi programati (reclama vanduta in timp real, printr-un process automatizat de analiza a utilizatorilor si optimizare) – adica la Programmatic Advertising/PA.

Dar una dintre principalele probleme legate de PA este ad blocking-ul, scriu cei de pe site-ul emarketer.com: conform unui studiu din februarie 2016, 3 din 4 angajati in domeniul marketingului din America spun ca ecosistemul PA-ului este afectat negativ de blocarea reclamelor online. RBC Capital Markets si Advertising Age a luat la intrebari 1.960 de angajati din domeniu si i-a intrebat despre efectele ad blocking-ului asupra PA-ului, iar rezultatul a fost ca 58% dintre respondenti au spus ca acesta e unul intrucatva negativ si 20% – ca este extrem de negativ.

206985

Un studiu separat (efectuat de cei de la Cowen and Company si facut public in ianuarie anul acesta) spune ca ad blocking-ul este una dintre principalele probleme pentru cei care investesc in PA: 57% dintre respondenti au dat vina pe masuratorile pe mai multe dispozitive, 47% pe fraude si ad blocking, iar 35% pe ad blocking-ul pe smartphone-uri.

203235

Raspunde la aceasta intrebare