Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Cum masori marketingul experiential? 4 moduri

Experiential_B2B_Marketing

In mod traditional, echipele de marketing evitau folosirea marketingului experiential (un mesaj al unui brand transmis printr-o experienta senzoriala, pe care clientul il poate simti pe propria piele), deoarece impactul si eficienta acestuia erau greu cuantificabile, scriu cei de la marketingprofs.com. Dar in ultimii ani, inovatiile tehnologice au facut posibila obtinerea de cifre si de rezultate cantitative, nu doar calitative. Acum stim nu doar ca oamenii se distreaza, reactionand la campania noastra, putem sa demonstram si cati oameni reactioneaza.

Care sunt modalitatile de a face asta? Site-ul amintit anterior mentioneaza 4:

  1. Implicare directa brand-consumator: e usor sa numeri cati oameni vad, gusta, miros sau simt produsul brand-ului tau intr-o anume locatie fizica, dar gradul de implicare brand-consumator se masoara cel mai bine prin intermediul activitatii exercitate ulterior online; de exemplu, la turul Time Warner din 2014 de la Super Bowl, in cadrul caruia 25.000 de oameni au patruns in culisele evenimentului, iar asta a rezultat in 455 de mentiuni publicate si aproale 1,5 miliarde de impresii online
  2. Impresii generate in timpul/dupa campanie in social media: oamenii posteaza mult si bine pe retelele de socializare cand sunt la un eveniment altfel, iar 92% dintre consumatori au incredere in sfaturile celorlalti cand cumpara ceva; iti cuantifici impactul campaniei experientiale din tweet-uri, postari pe Facebook si comentarii ale utilizatorilor – care iti pot dezvalui si preferinte individuale care te pot ajuta pe viitor
  3. Numarul de utilizatori noi: un brand care vrea sa aiba succes trebuie sa castige mereu clienti noi; loialitatea e importanta, dar si mai important e sa poti folosi marketingul experiential pentru a castiga de partea ta, surpinzandu-i, pe oamenii care nu iti erau fani inainte; strange imediat dupa eveniment datele legate de cati oameni noi ai convins, pentru a-ti da seama de impactul acestuia
  4. Cifrele de vanzari: cel mai important aspect al unei campanii de marketing experiential de succes este cresterea cifrelor de vanzari; saltul lui Felix Baumgartner din stratosfera le-a adus celor de la Red Bull peste 39 de milioane de vizualizari pe YouTube, o crestere a vanzarilor cu 7% (pana la 1,6 miliarde $), in cele 6 luni de dupa campanie; vinde bilete in avans la evenimentul tau, daca esti convins ca va fi un hit (astfel vei putea numara clar numarul de clienti)

Leave a reply