Cum a aratat Black Friday 2017 pentru afiliati?
Am scris deja despre cifrele din online-ul autohton de Black Friday 2017 (si le-am comparat cu cel de anul trecut, la jucatorii mari) si despre faptul ca editia din acest an a generat cu 50% mai multe tranzactii fata de anul trecut (prin PayU). Dar cum s-au descurcat marketerii afiliati, din retelele Profitshare si 2Performant?
Blog.profitshare.ro scrie ca rezultatele livrate prin intermediul marketingului afiliat in Romania, in reteaua amintita, au fost mai mari fata de anul trecut. Mai exact, in cifre, BF 2017 (16 – 19 noiembrie) a insemnat:
- valoare comenzi = 566.894 lei (fara TVA), adica o crestere de 22% YoY
- numar comenzi = 494 (o crestere de 17% YoY)
- cele mai multe comenzi s-au intregistrat vineri, 17.11
- top 3 comisioane – emag.ro si fashiondays.ro
- trafic afiliat – peste 2,7 milioane de click-uri au venit de la afiliati, din care 1,5 milioane pe mobile
Ro.2performant.com scrie ca, in reteaua proprie, marketingul afiliat de BF 2017, a insemnat:
- valoare vanzari = 2.097.908 € (adica 9.735.102 lei, fara TVA)
- numar vanzari = 36.407
- trafic afiliat – peste 1,9 milioane de click-uri au venit de la afiliati
- comisioane afiliati – 103.000 € (adica 477.959 lei)
- fiecare euro investit de magazinele online a generat vanzari de 16,39 €
- dupa numarul de conversii generate in retea, advertiserii din top 3 au fost elefant.ro, libris.ro, cel.ro
Leave a reply