Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Cum arata retail-ul online in 2016? (infografic)

Industria retail-ului online este in permanenta dezvoltare, cele mai noi cifre indicand ca anul acesta vanzarile in domeniu vor atinge cifra de 1,155 miliarde de dolari in Marea Britanie, scrie smartinsights.com. SimilarWeb si JBH Marketing au studiat piata si au identificat principalele tendinte in domeniul retail-ului online care vor marca 2016:

  • influenta din ce in ce mai mare a dispozitivelor mobile: consumatorul are la indemana telefoane pe care poate cauta online informatii despre produse, poate compara preturi si poate cumpara produsul rapid, astfel incat smartphone-ul a devenit dispozitivul preferat pentru e-commerce; in 2015, de Black Friday, Amazon (care detine 63% din share-ul de trafic mobil) a avut 10.618.000 de vizite de pe dispozitive mobile si doar 6.100.000 de pe sisteme desktop, iar Ebay (58% din share-ul de trafic mobil) a avut 6.010.000 de vizite de pe dispozitive mobile si doar 3.858.000 de pe sisteme desktop
  • consumatorii prefera sa-si foloseasca mobilul pentru a cumpara produse de nisa, de care au nevoie imediat (flori, cadouri, bijuterii)
  • chiar daca lumea prefera sa se documenteze pe mobil, nu cumpara foarte des folosindu-l: rata de conversie pe smartphone e de doar 1,16%, adica o treime din cea de pe desktop (3,65%); pe tableta, rata de conversie sta mult mai bine, cu 3,22%
  • vanzarile online au crescut, dar Black Friday, Cyber Monday si Sarbatorile de iarna nu mai sunt ce-au fost cand vine vorba despre e-commerce: retailer-ii trebuie sa-si puna la punct strategii care nu depind atat de mult de aceste cateva zile din an
  • cei care cumpara de pe smartphone tind sa cheltuiasca cu 66% mai mult decat in magazinele fizice
  • generatia Y (2 miliarde de persoane din intreaga lume, nascute in perioada 1980 – 2000) cumpara jumatate din cantitatea de produse de retail din lume
  • clientii pot fi determinati sa cumpere mai rapid oferindu-li-se o experienta personalizata in magazine, prin instalarea de iBeacon-uri (dispozitive care declanseaza aplicatii specializate)

state-of-online-retail-2016

Leave a reply