Cum analizam sursele de trafic ale unui site competitor?

Raporteaza
Intrebare

Please briefly explain why you feel this question should be reported .

Raporteaza
Cancel

As fi curios daca putem identifica sursele de trafic ale unui concurent. Daca e inscris pe traffic.ro se poate afla cam cati vizitatori are si daca e organic sau nu, din backlinkuri (opensiteexplorer.org/)se pot afla alte surse( dar din analiza acolo apar doar ca simpli parteneri, la fel ca multi altii) si totusi sursa de unde vine cel mai mare trafic se poate afla cumva, undeva?
Mentionez ca situl pe care il am in vedere nu apare pe comparatoare si nici pe organic iar ca activitate distincta are un forum la care se posteaza o data pe an. Iar in trafic are o crestere de vizite in ultima perioada, conform traffic.ro.

Deschis 0
Monitorizarea concurentei George Draghici 11 ani 10 raspuns 3817 vizualizari 0

Răspunsuri ( 10 )

    0
    2013-05-17T09:51:09+03:00

    Ai putea incerca cu Alexa.com, in tabul „clickstream”.
    Nu este o indicatie foarte precisa, dupa cum stii alexa il poti folosi doar orientativ. Insa.. orientativ, sa iti ghidezi cercetarile ulterioare, poate sa te ajute.

  1. multumesc

  2. 1. De unde ai date ca acel site concurent are trafic?
    2. In ce sens ti-e concurent?

  3. E din acelasi domeniu cu mine, articole pentru copii si mamici iar datele le i-au de pe traffic.ro

  4. Din cate stiu, trafic.ro nu afiseaza tot-tot, anumite statistici nefiind publice. Ar ajuta link aici sau pe email.

    Strict pe analiza: Nu prea ai cum in sensul ca poate targeteaza alte expresii care aduc trafic mai mare si e mai bine pozitionat, a cumparat publicitate banner, a cumparat 2000-20000 de fani care ii dau click pe pagina de facebook de unde o parte ajung si pe site, are angajati clickuitori ca sa ridice pozitiile de pe trafic.ro…

    Nici macar ahrefs.com nu le vede pe toate.

  5. De acord cu Mihai, desi tu vroiai sa spionezi.
    Partea frumoasa e alta: sa faci concurenta sa te analizeze si sa nu ajunga acolo unde poti ajunge tu (se poate si asta usor).
    In strategia mea, urmarirea concurentei e lucrul care se face atunci cand nu mai alte resurse, respectiv spre final.
    Si resurse sunt: bugete sa fie.

  6. aveti dreptate..vroiam doar sa identific surse noi de traffic, neuzuale precum comparatoarele, adwords, etc. E posibil sa foloseasca reclame in reviste de specialitate de ex..Situl a avut cadere de traffic drastica, nu foloseste adwords, nici comparatoare si nici pe organic nu sta bine, iar pe facebook are un like la 2 luni..E posibil sa atraga cu forumul doar pentru discutii sau sfaturi utile, adica nu neaparat traficul sa genereze si conversii.
    Legat de traffic.ro anumite date sunt confidentiale numai ca nu au fost tot timpul asa. Ele pot fi publice, daca userul doreste asta.
    Si nu spionez pe nimeni numai ca intotdeauna ai de invatat de la situri cu experienta in domeniu si vechime.

  7. E ok si „spionajul”.
    Din cate am vazut, de multe ori traficul vine si de la cuvinte cheie netargetate.
    De ex targetezi „ciorapi barbati” si esti pe pozitii asemanatoare cu firma concurenta, dar poate ei targeteaza si „ciorapi de barbati” care nu le-ai luat in calcul. Mai spun si de „ciorapi PENTRU barbati”?
    Fiecare expresie e diferita si are numarul ei de cautari. Depinde doar cine o targeteaza si pe ce pozitie se afla in cautari.
    Asta doar una din posibilitati.

  8. ai uitat varianta la singular ciorap de barbati si binenteles faimosul ciorapi de barbati IEFTINI 🙂

  9. + barbat, barbatesc: zeci de combinatii posibile pentru o simpla categorie, unde nu il remarci decat daca targetezi aceleasi expresii.
    Vazand un site, nu ai cum sa afli pe ce expresii e in top 10.
    Din pura intamplare, ieri, la vila evergreen, am gasit trafic mare pe „intalniri pe internet” pe o pagina pentru traininguri si seminarii. Am mai modificat in „intalniri de afaceri” deoarece chiar nu vreau sa fim clasificati pe acea zona.

Lasă un răspuns lui sorin frumuseanu

Browse