Cresterea vanzarilor unui magazin online – SEO probabil

Raporteaza
Intrebare

Please briefly explain why you feel this question should be reported .

Raporteaza
Cancel

Dragilor, avem un magazin online de mai bine de 4 ani de zile, acum doi ani de zile fiind cam in aceeasi situatie ca acum, cautam cu disperare un tehnician in ale site-ului, seo, marketing etc……cineva cu ceva expertiza sa ne ajute sa ridicam site-ul si implicit vanzarile.
Astazi am contactat o firma mare, reprezentantul acesteia mi-a spus ca nu avem SEO, ca suntem zero la aceasta categorie.
Actualul nostru colaborator, un om bine intentionat, il apreciam foarte mult a spus ca primul lucru pe care l-a facut a fost SEO si apoi altele si altele.
Site-ul tot nu este acolo unde ar trebui, la cati bani am investit pana acum in el.
Oare este cineva in lumea aceasta care intradevar sa poate sa ne puna un diagnostic clar la site si apoi sa ne ofere o solutie, dar care sa nu fie doar de dragul banilor, ci sa si avem o solutie clara cu rezultate ulterioare pe termen lung.
Va multumesc.

Rezolvat 2
Analiza campaniilor Generalitati KPI-uri & Web Analytics Optimizarea conversiilor PPC & Adwords SEO kisshop 5 ani 15 raspuns 2979 vizualizari 1

Răspunsuri ( 15 )

    0
    2019-08-07T10:45:18+03:00

    Este vorva despre kissop.ro?
    Daca da iata cateva lucruri marunte care adunate fac diferenta:
    – aveti certificat SSL dar in pagini aveti elemente cu http si practic site-ul nu pare safe.
    – aveti descrieri de produs scurte, in acelasi timp bolduite si colorate
    – nu aveti descrieri de categorie
    – aveti acelasi comentariu/opinie/review la fiecare produs dat de voi
    – aveti in pagina link-uri, catre YouTube spre exemplu, care nu duc nicaieri. La fel si cel de Facebook, care duce catre Facebook si atat.
    – aveti in pagina 5 culori – prea multe
    – nu aveti informatii despre livrare in pagina produsului, nici plata cu cardul
    etc.

  1. Cu siguranta se gasesc oameni capabili si dornici insa e posibil sa ai nevoie de o mica echipa.
    Daca ne lasi si un link catre magazinul tau, putem sa evaluam starea actuala si sa-ti dam cateva recomandari (macar ca punct de plecare).

  2. Buna ziua, imi puteti spune, va rog, despre ce site este vorba, arunc o privire si revin cu un raspuns. Multumesc 🙂

  3. Bunăziua , aveți e-mailul meu aici: https://olivian.ro/contact/

    Dumneavoastră cereți o soluție de tip audit care să garanteze rezultate. Eu vă pot oferi audit SEO sau UX, dar nu pot garanta rezultate. Pot garanta pasiune și interes.

    Succes în căutare!

  4. Problema e ca seo se face atat inpage cat si offpage, si poate cel care se ocupa a facut doar partea de optimzare in page. Legat de „a fi acolo unde ar trebuii” este o discutie lunga si ampla. Daca ai un audii si celelalte 10 firme concurente cu tine pe aceeasi nisa au loganuri o sa fi in fata lor, daca au toate lamborghinii o sa fi in spate cu tot cu audi…. ma rog o comparatie putin trasa de par dar cred ca intelegi ideea. Sunt nise pe care cu greu mai poti face ceva, de exemplu fogotrafi si piese auto.

  5. Nu am inteles aici : „a spus ca primul lucru pe care l-a facut a fost SEO si apoi altele si altele.”.
    Seo nu „se spune” ci se raporteaza periodic, de multe ori fiind interactiv: firma/persoana de seo propune, clientul ia decizia finala.
    Alt lucru pe care nu l-am inteles: colaboratorul face si seo si altele si altele? Ideal e sa apelezi la specialisiti pe fiecare zona, asa cum un electrician profesionist nu se pricepe la fel de bine la instalatii sanitare sau la mecanica auto.

  6. nu stiu despre ce mag online este vorba dar va dau o solutie care merge de minune in cazul e-commerce : se numeste chatbot de messenger , se foloseste in combinatie cu FB ads ( reclama platita pe FB) si aduce rezultate ..
    asa arata un demo de chatbot customizat pt mag online : https://www.messenger.com/t/250329175799223
    iar aici aveti mai multe detalii despre acesti chatboti; https://video-seo.eu/servicii/facebook-ads/
    bafta

  7. Buna ziua,

    pentru SEO noi il recomandam pe Raul Siderias. contact@raulsiderias.com

  8. Se pot crește vânzările printr-o combinație de Fb Ads si chatboți de messenger..
    Mai multe detalii aici https://video-seo.eu/servicii/facebook-ads/

    Și un demo de chatbot pt mag online aici
    https://www.facebook.com/Demo-bot-Online-store-250329175799223/

  9. Buna ziua! Daca este vorba de kisshop.ro va recomand cateva aspect dar si neaparat sa opriti campania de Google Ads ( cheltuie bugetul degeaba ).

    Va recomand cu drag un audit SEO dar al unei companii care stie ce face .. 🙂 sau cel putin daca nu va permiteti, cautati un freelancer dar care va stii ce sa va prezinte si aveti de facut.
    Am sa va enumerez cateva mici probleme la prima vedere:
    – aveti 2 taguri de limba ( x-default si english… iar site-ul dvs este in Romana );
    – aveti 2 coduri de Facebook Pixel pe website ( va trage in jos incarcarea websiteului );
    – modulul gdpr pe care-l aveti nu functioneaza, e practic degeaba 🙂 … eu am selectat sa nu-mi salveze cookie si sa nu ma urmareasca, iar vad in pc-ul meu cookie-uril de la dvs de tracking ( facebook, google ) + ca se deschide la fiecare refresh, rezolvati acest aspect ca este enervant pentru clienti;
    – descrierea produselor este la fel ca si titlul produselor ( mentionez ca nu am analizat tot site-ul, dar unde am accesat, sunt la fel );
    – nu stiu cum stati la partea de vanzari, dar sunt mai mult ca sigur ca buttonul dvs verde de adauga in cos, nu este accesat precum ar trebuii 🙂 ( incercati sa ii schimbati culoarea si sa folosit verde doar unde este nevoie… este putin cam iritant ochiului sa ai verde in spate la titlul produselor, la butoane, la telefon, etc ).
    – platforma dvs Opencart se poate optimiza 🙂 … aveti in setarile themei ( Journal ) – minify & compress, utilizatile!… de asemenea activati si cache-ul pe module 🙂 … toate aceste lucruri va ajuta la o incarcare mai rapida;
    – numele produselor: sincer… va recomand cu caldura sa il scurtati, puteti incepe cu tipul produsului ( ex: Batoane de ceara – BRAND PRODUCT – GRAMAJ ) – In momentul de fata am impresia eu sau dvs ati importat produsele de undeva ? … par importate dintr-un site… si adaugat cateva cuvinte… dar multe dintre ele nu au logica.
    Luam un exemplu: https://www.kisshop.ro/articole-menaj-si-curatenie/air-wick-life-scents-camera-de-iarna-cu-scortisoara-batoane-de-ceara-aromaterapie-6-buc-66-g
    Titlu: Air Wick Life Scents Camera de Iarna cu scortisoara batoane de ceara aromaterapie 6 buc 66 g
    Descriere: Air Wick Life Scents Camera de Iarna cu scortisoara batoane de ceara aromaterapie 6 buc 66 g

    Intrebarea mea este: Ce naiba este acest produs? Eu sincer nu am mai auzit de: „Camera de Iarna cu scortisoara batoane de ceara aromaterapie” – sa inteleg ca vindeti camere de iarna cu scortisoare si batoane de ceara si aromaterapie? … Cred ca ar trebuii sa incepeti cu editarea tuturor produselor si apoi sa va ganditi la alte servicii de promovare… . Eu personal, va recomand un titlu la produsul acesta sa arate cam asa:
    Titlu: Odorizant de camera Air Wick Life Scents cu scortisoara – Pachet 6 bucati
    Descriere: Odorizant de camera Air Wick Life Scents cu miros de scortisoara. Pachet 6 bucati a cate 66g fiecare. „descriere Air Wick brand”. „Beneficii produs”. „Instructiuni de utilizare daca este cazul”.

    Sincer… aveti cam multe de facut dar cred ca primul pas pe care trebuie sa-l faceti este sa va ganditi dvs ca si client daca intelegeti ceva in website-ul dvs si produsele pe care doriti sa le vindeti.

    Asa cum am spus la inceput, opriti campania de Google Ads, iar daca cineva extern se ocupa de ea, va rog dati-le o palma dupa cap 🙂 …

    Sper ca am putut sa va ajut si sa va fiu de folos!
    Cu respect,
    Catalin T.

    Cel mai bun răspuns
  10. Un business in online nu este chiar asa simplu iar in ceea ce priveste promovarea partea de SEO nu este totul.
    In primul rand aveti nevoie de un partener care sa va inteleaga business-ul si sa va ajute cu o strategie privind modalitatea de promovare potrivita.
    Marketingul online este complex si nu se rezuma doar la SEO.
    Aveti nevoie de un mix de marketing intre diferite canale, va dau un exemplu mai jos:

    – Google Ads + Facebook Ads + Remarketing + E-Mail Marketing + SEO OnPage si OffPage
    Acesta este un mix basic, dar o agentie va stii sa indetifice ce anum este potrivit pentru voi.

Lasă un răspuns lui Catalin Teodorescu

Browse