COVID-19: Gameology.ro, vanzari online de 6 ori mai mari, in martie-mai 2020
Vanzarile de jocuri de societate au inregistrat cea mai mare crestere din ultimii ani, in pandemia COVID-19, anunta producatorul si distribuitorul de jocuri de societate Gameology.ro, intr-un comunicat de presa. In perioada martie-mai, magazinul online a inregistrat o crestere generala cu 50% a vanzarilor de jocuri de societate, in timp ce vanzarile online au crescut de 6 ori fata de o perioada obisnuita. Varful vanzarilor s-a inregistrat in luna aprilie 2020, cand vanzarile online au crescut de 11 ori fata de o perioada obisnuita.
In lunile de pandemie, cele mai cumparate produse au fost puzzle-urile si jocurile de familie (precum Monopoly, Cluedo, Camelonul, Campionii Distractiei), dar si jocurile pentru adulti (precum Batalia Cuplurilor si Minti Murdare). Din totalul achizitiilor facute pe Gameology.ro in perioada martie-iunie, peste 85% au fost facute de clienti noi. Valoarea medie a unei comenzi a ramas aproape neschimbata, dar procentul comenzilor platite online prin card a crescut cu 50%.
„Odata cu pandemia si cu distantarea sociala, clientii au cautat metode noi de a-si petrece timpul liber in perioada izolarii. Iar in conditiile in care retailul a fost preponderent inchis incepand cu jumatatea lunii martie, vanzarile online de jocuri de societate au explodat”, a transmis Iulia Soare (foto, Marketing Manager Gameology.ro). „Tintim pentru anul 2020 o crestere totala a cifrei de afaceri cu 80% fata de anul anterior, iar ponderea vanzarilor online din total vanzari ne asteptam sa atinga 30%. Toata piata online de jocuri a inregistrat evolutii semnificative, dar noi consideram ca ritmul nostru de crestere a fost peste medie si ne-a ajutat sa castigam cota de piata. Cea mai frumoasa surpriza a fost atitudinea clientilor – am primit mult mai multe feedback-uri pozitive, nesolicitate, decat intr-o perioada obisnuita, ceea ce a reprezentat un real combustibil in aceasta perioada de nesiguranta. Este clar ca jocurile de societate cresc calitatea vietii oamenilor si au fost cu atat mai mult apreciate in aceasta perioada incerta. Per total, pandemia i-a facut pe oameni sa petreaca mai mult timp in familie, in detrimentul iesirilor in oras, intr-un mod mai constructiv”, a continuat Iulia Soare.
Brand-ul Gameology a aparut in 2012 si a inceput ca importator si distribuitor de cadouri, jucarii si collectible geek. In 2017, a inceput sa produca jocuri de societate in limba romana. Produsele Gameology pot fi regasite online (Gameology.ro, Elefant.ro), pe rafturile principalelor lanturi de librarii (Carturesti, Diverta, Librarium) si in hypermarket-uri (Auchan, Cora). Dat fiind interesul crescut fata de jocuri de societate in aceasta perioada, Gameology planuieste sa lanseze 5 jocuri noi pana la finalul lui 2020, pentru a completa lista celor 20 de titluri deja existente in portofoliu.
Leave a reply