Corelare conversii Facebook si Analytics

Raporteaza
Intrebare

Please briefly explain why you feel this question should be reported .

Raporteaza
Cancel

Salut, folosesc FB Ads pentru remarketing si pixelul imi raporteaza un numar de x conversii in valoarea de 1000 lei toate (exemplu). Analytics insa imi raporteaza un numar mult mai mic de conversii si evident alta valoare a acestora. Stiu ca e diferit modul de atribuire, dar am auzit cazuri in care aceste cifre sunt mult asemanatoare, ba chiar aceleasi. Care ar fi solutia? Mersi

Deschis 0
Analiza campaniilor Web analytics basics Alex FNK 8 ani 2 raspuns 1657 vizualizari 0

Răspunsuri ( 2 )

  1. Salut,

    Cred ca in prima faza trebuie sa analizezi foarte bine datele din Google Analytics, in special Multi-Channel Funnels > Top Conversion Path. Sa vezi in ce mod sustine Facebook Ads funnel-ul pe site-ul tau.

    La majoritatea clientilor mei Facebook Ads apare in prima etapa – daca pun First Interaction Facebook Ads are cresteri mari. Daca observi niste tipare poti crea un model de atribuire custom, la care poti seta custom credit rules.

    O alta varianta ar fi modificarea din Facebook Ads, a modului cum acest canal atribuie conversiile. By default cred ca este 28-day click si 1-day view. De multe ori cand nu lasi si view-through conversions, datele incep sa se apropie mai mult de Google Analytics.

  2. Salut.
    In facebook exista un timp de atribuire al conversiilor, si anume 1 sau 7 zile. Adica daca un utilizator a dat click pe ad-ul tau de remarketing din fb si a convertit 8 ore mai tarziu, indiferent de ultima sursa, acea conversie este atribuita si in facebook ads.
    Acesta diferenta apare in functie de cat de bine are un magazin online definite canalele de marketing.

    Spre exemplu daca tu stai foarte bine pe organic (seo) sau pe google cpc (adwords) atunci ai toate sansele ca in analytics ultimul click spre conversie sa nu vina din facebook retargeting.

    O seara buna!

Lasă un răspuns

Browse