Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Coreea de Sud: vanzari m-commerce de 3 miliarde $, la final de 2016

225408

In decembrie anul trecut, in Coreea de Sud, vanzarile e-commerce pe dispozitive mobile au atins 3,487 trilioane KRW (adica 3,08 miliarde $), scrie emarketer.com, via agentia de statistica Statistics Korea (KOSTAT). Acum, m-commerce-ul constituie peste jumatate din totalul vanzarilor online B2C din tara asiatica (53%, in crestere cu trei procente fata de aceeasi perioada a anului anterior, dar in scadere cu 3,4% fata de noiembrie 2016). Total care a atins 6,188 trilioane KRW (adica 5,47 miliarde $) in decembrie 2016.

Din 2014 incoace, m-commerce-ul e din ce in ce mai extins in tara asiatica in care toata lumea are smartphone (anul acesta, eMarketer estimeaza ca 72,2% din populatie va utiliza unul) si viteza medie a Internetului era una dintre cele mai mari din lume (11,2 Mbps in Q3 2016): in decembrie 2015, vanzarile e-commerce pe dispozitive mobile reprezentau 2,679 trilioane KRW, iar totalul vanzarilor online B2C era de 5,361 trilioane KRW; in decembrie 2014, sumele erau de 1,870 trilioane KRW, respectiv 4,633 trilioane KRW.

Vanzarile m-commerce sunt din ce in ce mai populare in randurile tinerilor sud-coreeni. In ianuarie 2017, un studiu efectuat de DMC Media in randurile cumparatorilor online din tara asiatica, 59,2% ditre persoanele de 20 – 29 de ani au spus ca smartphone-ul este principalul dispozitiv pe care cumpara produse/servicii online. Pentru persoanele de 30 – 39 de ani, procentul scade usor, la 56,3%.

Raspunde la aceasta intrebare