Raspunsuri ( 2 )

  1. Buna Alina,

    Nu exista o varianta “corecta” de urmarire a conversiilor. Exista doar variante preferentiale daca le pot spune asa. Fiecare versiune are avantajele si dezavantajele ei.
    Exista magazine care contribuie la plata shippingului cu clientul (taxeaza mai putin decat valoreaza transportul in realitate), dar exista si siteuri care fac profit din pretul shippingului (taxeaza mai mult decat valoreaza transportul in realitate). Mai sunt si magazine cu rata fixa de shipping unde se poate pierde sau castiga din pretul de transport, in functie de comanda si destinatie.

    Te sfatuiesc sa faci trackingul cum ti se pare “corect” din punctul de vedere al businesului tau. Oricum, trackingul de genul asta foloseste doar la evaluarea performantei canalelor de marketing, si nu moare nimeni daca apar cativa EURO in plus sau in minus in statistici:).

    O alta varianta este sa implementezi Goaluri multiple pentru fiecare versiune (cu shipping inclus, sau fara) si sa le urmaresi pe amandoua, in functie de ce nevoi de raportare ai.

    Sper sa te ajute.
    E.

Raspunde la aceasta intrebare

Trebuie sa te conectezi pentru a putea raspunde.