Continut duplicat descriere producatori

Raporteaza
Intrebare

Please briefly explain why you feel this question should be reported .

Raporteaza
Cancel

Salut ,

Se considera continut duplicat un text despre producator sau despre un model daca apare in mai multe pagini ?

De ex. Samsung are gama de TV-uri 6400 cu diferite diagonale, de la 32inch pana la 46inch sa spunem. Dar modelul este acelasi deci si descrierea este aceeasi. Am vazut la emag, cel , evomag etc ca se foloseste aceeasi descirere pentru toate diagonalele

Alt ex. Adidasi Pepe Jeans. O scurta descirere a brand-ului Pepe Jeans care apare la toti adidasii Pepe. Am vazut asta la Zorile Store

Multumesc anticipat pentru raspuns.

Deschis 0
SEO Alexandru Stoinea 10 ani 3 raspuns 1675 vizualizari 0

Răspunsuri ( 3 )

    0
    2014-03-31T23:45:38+03:00

    Salut Alexandru, cat timp sunt specificatii nu se considera duplicate.

    Incearca sa aduci totusi ceva content unic pe pagina, altfel nu exista nici un motiv sa rankezi.

    Daca vrei sa rankezi produse, trebuie sa adaugi „plus valoarea” paginii de produs.

    In cazul magazinelor online, contentul nu te ajuta la seo, ai nevoie de links = autoritate si abia dupa ce site-ul are autoritate destul de mare, poti sa ai pretentia sa rankezi cu paginile.

    0
    2014-04-04T19:53:57+03:00

    Salut Alexandru,
    Parerea mea umila:
    – Parametri tehnici nu ii poti schimba, deci trebuie sa fie pe pagina.
    – As incepe pagina de produs cu o descriere UNICA facuta de cineva din stafful tau, iar in josul paginii as adauga specificatiile tehnice(copy/paste).
    – Optimizeaza pozele (schimba titluri, alt text, title… etc) sa fie diferite de ce iti da producatorul
    – F IMPORTANT – adauga Related Items (4-6 produse din aceeasi categorie) si Other Customers Purchased (4-6 produse).

    Adaugand toate informatiile de mai sus unui produs or sa faca pagina ta „mult mai unica” decat paginile aceluiasi produs de pe alte magazine. In plus manipuland cu atentie descrierea manuala si produsele alternative ai mai multe sanse ca motoarerle de cautare sa vada mai multa relevanta pentru un anumit cuvant cheie (pentru care optimizezi).
    EX1: http://www.amazon.com/Columbia-River-Knife-Tool-9100TC/dp/B00B2I43XO – vezi strategia la produsele alternative
    EX2: https://www.thinkgeek.com/product/19f6 – vezi strategia la descrierea manuala 100% unica cu specificatii tehnice la sfarsit

    Sper sa te ajute
    E.

  1. Nu poti compara un site nou cu cele mentionate, care beneficiaza atat de vechime cat si de autoritatea adusa te tone de linkuri. Asta nu inseamna ca nu ii poti depasi.
    Daca diagonala de X cm e asa de importanta, reformulezi descrierea tocmai pe „beneficiul adus de diagonala de X cm”.
    Personal as insista totusi pe ridicarea categoriei/categoriilor parinte (un tv il poti asocia si la televizoare cu intrare pc dar si la monitoare pc cu tv): in cateva luni acele produse dispar din stocuri (nu se mai produc), categoria parinte ramane.

Lasă un răspuns lui Sorin Frumuseanu

Browse