Register Now

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Add question

You must login to ask question.

Login


Register Now

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Comunicat: Magazinul SuperJeans sărbătorește 1 an cu un concurs pe Instagram

La mulți ani, Super Jeans! Magazinul de jeans și street wear SuperJeans, din Calea Victoriei 25, București, a împlinit un an de la lansare!

SuperJeans sărbătorește printr-un concurs special pentru tine și pentru toți pasionații de denim, jeans, de creativitate și de instagram! Publicul țintă, vizitatorii, clienții și fanii magazinului sunt oameni activi pe social media, open minded, creativi și pasionați de stilul vestimentar și de jeans. De aceea, SuperJeans a lansat pe instagram concursul aniversar #SUPERJEANS1AN care are loc pe tot parcursul lunii noiembrie.

Concursul aniversar #SUPERJEANS1AN

Ce trebuie să faci în concurs?

Urmează cei patru pași simpli:

Pasul 1: Urmărește pe instagram contul instagram.com/superjeansro

Pasul 2: Încarcă pe instagram o poză cât mai creativă cu o pereche de jeans.

Dă frâu liber imaginației!

Arată-ne cât de creativ ești! Ai liber la pictat, la tăiat, la modificat, la jucat cu denimul și cu fotografia. Daca vrei să păstrezi jeanșii așa cum sunt, atunci fii creativ pe partea fotografică. Jeanșii pot fi pozați pe o persoană, pe manechin sau aranjați într-un context fain.

Pasul 3: În textul pozei încărcate menționează și hashtag-ul #superjeans1an și tag-ul @superjeansro.

Pasul 4: Verifică să fie public contul tău de instagram. Pe baza afișării imaginilor cu hashtag-ul #superjeans1an vei fi înscris în concurs. Pregătește-te să câștigi premiile! Toate pozele înscrise în concurs pot fi văzute aici: http://websta.me/tag/superjeans1an

Ce poți câștiga?

 Marele Premiu: două perechi de jeans de 399 lei, de la SuperJeans of Sweden – pentru cele mai multe like-uri acumulate.

 Premiul de Creativitate: o pereche de jeans de 399 lei de la SuperJeans of Sweden – se acordă de echipa SuperJeans împreună cu juriul ales, cei patru instagrammeri care au pornit campania(informații mai jos).

 Iar prin tragere la sorți se vor oferi 12 vouchere de 20% reducere* pentru magazinul SUPERJEANS – Calea Victoriei 25 și pentru online www.SUPERJEANS.ro *pentru produsele care nu fac parte dintr-o altă promoție.

 Valoarea totală a premiilor oferite este de aproximativ 2400 lei. Premiile vor fi acordate la trei zile dupa 1 decembrie 2014.

Regulamentul întreg al concursului #superjeans1an (1-30 noiembrie) îl găsești aici: www.superjeans.ro/concurs-superjeans1an

În Noiembrie, Superjeans îi invită pe toţi utilizatorii de Instagram să-şi uploadeze pe reţeaua de socializare fotografia cu perechea de jeans cea mai creativă (liber la pictat, tăiat, modificat, jucat cu denimul şi fotografia) folosind hashtag-ul #superjeans1an şi tag-ul @superjeansro.

Dă frâu liber imaginației şi poţi câştiga super premii de la magazinul SuperJeans.

SUPERJEANS este magazinul de jeans de pe Calea Victoriei 25, lansat pe 30 octombrie 2013, ca un shop stradal care să readucă moda pe stradă și să contureze cultura denimului în România. Pornind de la statutul de dealer autorizat Levi’s în România, acesta și-a dezvoltat propriul brand SUPERJEANS OF SWEDEN. Brand-ul suedez folosește detaliile clasice ale jeanșilor în croieli și modele moderne pentru a creea propriul stil de jeans. Produsele dedicate atât femeilor cât și bărbaților pot fi cumpărate și online de pe site-ul www.SuperJeans.ro

Pentru mai multe informații, te rugăm să contactezi pe: Teodora Țeican, Marketing, +40724 005 431/ +40745 573 433, mailto:teo@superjeans.ro

About Liviu TaloiMaster

Liviu is Co-Founder of the ECOMpedia.ro project and Community Manager for GPeC (Gala Premiilor e-Commerce - Romanian e-Commerce Award Gala). He has over 15 years of experience in online marketing and 10 years in e-commerce. He was, among other past jobs, PR Manager at eMAG. In 2005, he founded a web consulting company specialized in e-commerce and sites evaluation, Web Audit. He is also speaker at conferences and seminars, especially dedicated to electronic commerce, he write articles and market analysis. Skills: e-commerce, site audit, UX, CRO, Analytics, Online Marketing. Taloi has been selected by Cardinal Path to be a regional trainer of Google Partner Academy Programme in Google Analytics. Taloi has also GAIQ - Google Analytics Individual Qualification certification. Liviu TALOI has worked with online shops as eMAG, MarketOnline, SigmaNET, F64, FashionUP, TAMOS, Kurtmann, ZorileStore, Vexio.ro, MetaphoraBijoux, Gutuie.ro, eMenAtWork, e-commerce platforms & full digital agencies as Content Speed, Shopmania BIZ, Retargeting.biz, online tourism sites as EXIMTUR, Veltravel, he did usability & conversion rate optmization projects as for BCR - sIT Solutions AT Spardat Gmbh, Bitdefender (USA site), SKIN media, he delivered Google Analytics closed&open trainings as for BrainArt, Siniat, ING NN Asigurari de Viata, Google Partner Academy. In recent years, Liviu Taloi provided expert advice to more than 100 Romanian online stores in e-commerce, usability, analytics, conversion rate optimization and online marketing. Many of these online companies are now market leaders in their niche.

Follow Me

Leave a reply