Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Comunicat: Extended lanseaza versiunea Demo a platformei de eCommerce

Extended lanseaza versiunea Demo a platformei de eCommerce cu peste 200 de functionalitati integrate

Versiunea Demo a platformei de eCommerce Extended este acum disponibila online si poate fi testata atat de catre persoanele care doresc sa isi porneasca o afacere online, cat si de catre posesorii de magazine online care vor sa incerce experienta comertului electronic oferita de catre Extended, utilizand cele peste 200 de functionalitati integrate. Alegerea unei solutii eCommerce potrivite pentru un business reprezinta cea mai importanta decizie pentru dezvoltarea unui magazin online, motiv pentru care Extended ofera toate instrumentele necesare administrarii avansate a unui business in eCommerce, indiferent de domeniul de activitate sau experienta.

Ce presupune versiunea DEMO?

Extended Demo Store simuleaza complet structura unui magazin online dezvoltat pe platforma Extended, oferind acces in cadrul magazinului atat in calitate de client, cat si in calitate de manager. Odata accesat, panoul de administare prezinta in mod intuitiv toate tool-urile necesare managementului eficient al unui magazin online. Panoul de administrare este optimizat si pentru varianta mobila, oferind posibilitatea monitorizarii echipei, a comenzilor si a rapoartelor de vanzari direct de pe smartphone.

Cu peste 200 de functionalitati si solutii disponibile, platforma Extended este potrivita si personalizabila pentru orice business online. Printre beneficiile Extended se numara modulul special pentru Black Friday, magazin online pe Facebook, integrari cu firme de curierat, procesatori de plati cu cardul si comparatoare de preturi, rapoarte de vanzari si performanta, integrare cu Google Analytics si sistem avansat de promotii si gestiune interna. Extended permite dezvoltarea si gestiunea simultana a mai multor magazine online in cadrul aceluiasi cont de administrare si ofera posibilitatea de integrare cu ERP in sistem de import (gestiune in extern si import in platforma) sau de export (gestiune in platforma si export pentru ERP) si integrare SAP si Navision.

Cele 3 pachete disponibile vin in ajutorul magazinelor online pentru luarea celei mai bune decizii privind solutia de eCommerce corespunzatoare fiecarui tip de business: Install & Go, Start-Up si Professional. Indiferent de pachetul ales pentru un magazin online, acesta este complet personalizabil, putand fi adaugate ulterior module custom si functionalitati dedicate tipului de business.

Istoricul Extended

Extended este un produs marca UIS, creat si dezvoltat in-house dupa un studiu amanuntit asupra comertului electronic din Romania. Prin calitatea serviciilor oferite si prin experienta acumulata in eCommerce, Extended ridica standardele comertului electronic din Romania la un alt nivel. UIS este o agentie de creatie si dezvoltare online infiintata in anul 2006 si autoare a numeroase proiecte si colaborari din mediul online, printre care se numara Adobe Inc, Gala Premiilor eCommerce, Voltaj, Agricover, Crocs Store Romania, Gavriliu Imobiliare, Eco Iluminat, 4Garden, Animal Vet si altii. Implicarea directa a agentiei UIS in integrarea magazinelor online pe o platforma dedicata comertului din Romania a inceput in anul 2007 cu dezvoltarea primei variante de platforma care a stat la baza magazinului online Vexio, premiat la GPeC pentru Cel mai bun Start-Up in 2008 si Magazinul Anului 2009.

Business-uri care folosesc Extended cu succes

Printre clientii care au ales deja Extended se numara Agricover cu brandul online Covera (cel mai mare furnizor de produse si servicii complete pentru gradina, ferma si terenuri agricole din Europa de Sud-Est), Eco Iluminat (pionierul online din domeniul iluminatului casnic si profesional), Maguay (Maguay Impex SRL – cel mai important producator autohton de sisteme de calcul si Intel Server Local Leader pentru Europa Centrala si de Est, incepand cu anul 2009), Bioportal (furnizor online de produse bio), Cafeaua Zilei (magazin online cu aparate, consumabile si accesorii pentru prepararea specialitatilor din cafea), T-shirt Factory (producator de tricouri si stickere personalizate cu modele grafice unice si originale), Golden Rose cu brandul Cosmania (brandul Golden Rose apartine de Erkul Cosmetics, unul dintre top 5 producatori si furnizori de produse cosmetice si make-up la nivel mondial, cu o experienta de peste 30 de ani in domeniu).

Pe langa pachetele standard, clientii Extended au ales si dezvoltarea de module custom precum: servicii de gestiune interna, module de configurare hardware, configurare si personalizare de tricouri, integrari cu servicii externe de ERP precum Navision sau SAP, s.a..

Cu experienta acumulata prin prima varianta de platforma eCommerce, s-a trecut la dezvoltarea si perfectionarea platformei Extended, care reprezinta rezultatul a 5 ani de activitate in comertul electronic din Romania. Magazinele online care au ales Extended au devenit business-uri de succes cu rezultate notabile in domeniu si au obtinut pana in prezent un total de 6 premii la Gala Premiilor eCommerce, cea mai importanta competitie de comert electronic din Romania.

Viziunea Extended este aceea de a deveni cea mai puternica platforma de eCommerce din Romania, fiind destinata atat magazinelor online start-up, cat si firmelor si brandurilor consacrate.

Despre Liviu Taloi

Liviu is Co-Founder of the ECOMpedia.ro project and Community Manager for GPeC (Gala Premiilor e-Commerce - Romanian e-Commerce Award Gala). He has over 15 years of experience in online marketing and 10 years in e-commerce. He was, among other past jobs, PR Manager at eMAG. In 2005, he founded a web consulting company specialized in e-commerce and sites evaluation, Web Audit. He is also speaker at conferences and seminars, especially dedicated to electronic commerce, he write articles and market analysis. Skills: e-commerce, site audit, UX, CRO, Analytics, Online Marketing. Taloi has been selected by Cardinal Path to be a regional trainer of Google Partner Academy Programme in Google Analytics. Taloi has also GAIQ - Google Analytics Individual Qualification certification. Liviu TALOI has worked with online shops as eMAG, MarketOnline, SigmaNET, F64, FashionUP, TAMOS, Kurtmann, ZorileStore, Vexio.ro, MetaphoraBijoux, Gutuie.ro, eMenAtWork, e-commerce platforms & full digital agencies as Content Speed, Shopmania BIZ, Retargeting.biz, online tourism sites as EXIMTUR, Veltravel, he did usability & conversion rate optmization projects as for BCR - sIT Solutions AT Spardat Gmbh, Bitdefender (USA site), SKIN media, he delivered Google Analytics closed&open trainings as for BrainArt, Siniat, ING NN Asigurari de Viata, Google Partner Academy. In recent years, Liviu Taloi provided expert advice to more than 100 Romanian online stores in e-commerce, usability, analytics, conversion rate optimization and online marketing. Many of these online companies are now market leaders in their niche.

Follow Me

Leave a reply