Complice.ro: dublare a cifrei de afaceri, in prima jumatate a lui 2022
Magazinul online de cadouri experientiale pentru persoane fizice si companii Complice.ro anunta, intr-un comunicat de presa, ca incheie primul semestru al acestui an cu o crestere a veniturilor de peste 2,5 ori, fata de perioada similara din 2021. Dinamica pozitiva a afacerilor este atribuita tendintei romanilor de a interactiona mai mult, in contexte atipice, compensand astfel perioada restrictiilor. Pe segmentul B2C a crescut cererea de experiente pentru a incerca lucruri noi sau a marca ocazii speciale, iar pe segmentul B2B a crescut cererea de evenimente si experiente offline, ca parte a programelor de loializare, reward&recognition.
„Am incheiat primul semestru cu rezultate peste asteptari, fiind foarte aproape de indeplinirea obiectivului propus pentru cifra de afaceri la nivelul intregului an. Odata cu ridicarea restrictiilor, segmentul B2C a avut un ritm de crestere accentuat, vorbind practic de o dublare a numarului de comenzi. Si, cum era de asteptat, pe ambele segmente, observam o preferinta pentru experientele offline”, transmite Oana Pascu (foto, Fondator Complice.ro).
Fata de aceeasi perioada a anului precedent, Complice.ro a inregistrat o crestere a afacerilor cu 168%, de 4,5 ori peste nivelul din 2020. Numarul comenzilor s-a dublat YoY, iar media acestora se situeaza in jurul valorii de 370 €. Pe segmentul corporate, in primele 6 luni ale anului, 95% dintre solicitarile pentru programele de reward&recognition au fost pentru experiente offline, marcand o crestere de peste 40% YoY.
Numarul de comenzi corporate a crescut cu aproape 20% YoY, in S1 2022, iar valoarea medie a comenzii a crescut de peste 2,5 ori comparativ cu primul semestru al anului trecut, depasind pragul de 2.000 €. In topul preferintelor clientilor de pe acest segment se afla pachetele FlexiBox – care pot contine zeci de experiente diverse (adrenalina, gourmet, relaxare, calatorii, etc.) intr-un buget predefinit, dintre care destinatarul o alege pe cea preferata. Eficienta acestui pachet este reflectata de impactul in cifra de afaceri a companiei: pachetele FlexiBox au generat aproape 30% din totalul de comenzi, cu o medie a comenzii de 110 €.
Pe segmentul B2C numarul de comenzi s-a dublat YoY, clientii aratand un interes tot mai mare pentru experiente ca mod de a te bucura de viata sau ca inlocuitor al cadourilor clasice. Totusi, contextul actual, marcat de instabilitatea economica, si-a pus amprenta pe bugetul alocat, media fiind de 160 €/comanda, intr-o usoara scadere fata de perioada similara din 2021.
Pe fondul tendintelor din aceasta prima jumatate de an, Complice.ro are in plan diversificarea experientelor disponibile in pachetele FlexiBox si estimeaza ca tinta pentru 2022 (stabilita la inceputul anului) va fi atinsa deja in al treilea trimestru.
Leave a reply