Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

YouTube mizeaza masiv pe e-commerce, cu ajutorul Shopify

Pana in 2026, in SUA, 1 din fiecare 5 $ cheltuiti in retail vor insemna achizitii facute pe Internet (cu 5% mai mult decat acum), citim pe fool.com. Iar YouTube vrea si el o felie din afacerea e-commerce: compania a batut palma cu Shopify, pentru a permite mai usor creatorilor de continut sa prezinte produse pe canalele lor sociale, ajutandu-si urmaritorii sa aiba acces direct la acestea. Astfel, YouTube spera se se transforme, dintr-o platforma video unde consumatorii descopera produse, intr-o destinatie de shopping importanta.

Prin intermediul acestui parteneriat, platforma video a introdus instrumente noi in cadrul tab-ului Shopping din YouTube Studio, care ajuta creatorii/comerciantii sa managerieze mai usor tag-urile de produs de pe canalele lor (dupa ce si-au conectat magazinul Shopify cu propriul canal de YouTube, in cativa pasi simpli). In plus, toti creatorii eligibili pot accesa caracteristici de live shopping (pot da tag unui produs intr-un livestream direct din Live Control Room panel).

De saptamana viitoare, platforma video va introduce o noua destinatie de shopping in tab-ul Explore, care va include continut shoppable relevant de pe canalele unor creatori din SUA, Brazilia si India (urmand sa adauge si alte tari, anul acesta). Cele doua companii vor oferi, practic, o experienta de checkout fara obstacole, care va permite privitorilor sa cumpere ceva fara sa paraseasca platforma YouTube. „Credem ca urmatoarea generatie de comercianti este reprezentata de creatori, iar YouTube a fost de mult timp lider in promovarea accestui noi grup de antreprenori”, a transmis Kaz Nejatian (Vice-presedinte Shopify, intr-o postare de blog.)

Creatorii de continut nu sunt curtati doar de YouTube si Shopify – Amazon vrea sa atraga mai si multi influenceri, oferindu-le bonusuri si vacante, pentru a-si dezvolta latura de livestream shopping – pe care gigantul e-commerce o considera viitorul vanzarilor cu amanuntul.

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Comentarii ( 2 )

  1. […] legate de live shopping si isi va concentra atentia pe Reels. In paralel, Pinterest si YouTube investesc in shopping-ul social, pe propriile […]

  2. […] Shopify a dat afara 10% din totalul de angajati la nivel global, la o saptamana dupa ce a anuntat o integrare importanta cu YouTube. CEO-ul si cofondatorul Tobias Lutke a anuntat vestea intr-un e-mail intern, citat de […]

Leave a reply