China: IKEA isi vinde produsele online si pe JD.com
IKEA China va vinde online pe JD.com, din dorinta de a-si extinde constant prezenta omnichannel pe piata chineza. Retailerul suedez va oferi consumatorilor peste 6.500 de produse din 168 de categorii, inclusiv mobilier si accesorii pentru casa, integrand in acelasi timp serviciile logistice IKEA, anunta chinadaily.com.cn. Acest nou punct de contact al brandului cu consumatorii va complete canalele existente – magazinul online oficial, cel gazduit de Tmall, aplicatia mobila si mini-programele WeChat.
„Aceasta lansare este un alt pas inainte in cadrul strategiei noastre «plus-crestere». Ne va ajuta sa ajungem la mai multe familii chineze care apreciaza confortul, calitatea si serviciile si sa imbunatatim si mai mult ecosistemul omnichannel IKEA”, a transmis Pontus Erntell (President & Chief Sustainability Officer, IKEA China).
Din 2018 incoace, IKEA China si-a extins constant prezenta digitala. In anul fiscal 2024, platformele online ale acestui brand au atras 370 de milioane de vizite, peste 70% dintre acestea fiind initiate de consumatori – subliniind cererea puternica pentru achizitiile digitale de acasa, a transmis compania.
JD.com este platforma de comert electronic nr. 1 din tara asiatica si vede acest parteneriat ca pe un plus adus categoriei de produse pentru casa, aflata in crestere. „Sosirea IKEA imbogateste portofoliul de mobilier pentru casa al JD si ofera clientilor optiuni mai inspirate si de inalta calitate”, a completat Yao Yanzhong (Senior Vice-President JD si Presedinte JD Electronics and Home Appliances).
IKEA va folosi propriile depozite pentru depozitarea stocurilor, in timp ce livrarea catre clientii finali va fi gestionata de parteneri. JDLogistics va fi responsabila pentru livrarile de colete, in timp ce produsele mai mari vor urma cadrul logistic omnichannel IKEA existent. Se estimeaza ca livrarile comenzilor online sa vor face in 301 orase din China.
Leave a reply