Ce valoare procentuala se inregistreaza in cazul unui magazin online pe retur produse?

Intrebare

In cazul unui magazin online cu produse pentru copii (scaune auto, carucioare, mobilier, umidificatoare, etc..) care e procentul de retur in decursul unei luni? Si ce faceti ca sa scapati cat mai repede de produsele returnate?

Multumesc, Gabriela.

Topic deschis 0
Customer Service & Sales Planul de afaceri Gabriela Ciocan 5 ani 1 raspunsuri 168 vizualizari Junior 0

raspunsuri ( 1 )

  1. depinde de ce vinzi si cui vinzi, procentul ar trebui sa fie clar sub 50%..puneti contractele cu furnizorii la punct pentru a accepta returul. Poti scapa de produse punandu-le resigilate/la oferta/ un concurs- dar asta inseamna sa le scazi pretul si sa ceri clientului contravaloarea transportului retur si eventual sa opresti un procentaj din valoarea produsului daca e avariat.

Raspunde la aceasta intrebare

Trebuie sa te conectezi pentru a putea raspunde.