Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Revelry.com: bounce rate < cu 8%, conversii > cu 30% (studiu de caz)

Cum a reusit retailerul american de rochii pentru domnisoarele de onoare Revelry sa-si reduca bounce rate-ul si sa obtina conversii mai mari? Aflam de pe digitalcommerce360.com: magazinul online ShopRevelry.com a fost relansat in luna mai 2020, pe aceeasi platforma (BigCommerce), dar cu o versiune updatata, care contine imagini optimizate, mai mici. Anul trecut, a angajat agentia DigitlHaus, pentru a se ocupa de viteza si experienta utilizatorilor, iar schimbarile au fost implementate dupa 6 luni si au costat 30.000 $.

Versiunea veche se incarca in 7 secunde, in medie, ceea ce nu pare a fi mult – dar ea, mai ales in cazul landing page-urilor de categorie, care arata toate rochiile vandute de companie (ca https://shoprevelry.com/all-bridesmaid-dresses/). Aceasta pagina se incarca in 12 secunde, in medie, dar putea dura si 30-50, de fapt. „Clientii se plangeau in review-urile de produs si chiar in mesaje pe Instagram cat de incet ni se incarca site-ul. Ne lua cu fiori de fiecare data cand cineva spumea asta”, a povestit Alena Wells (Director de Marketing Revelry), pentru sursa amintita.

Acum, media de incarcare a intregului site e de 4 secunde, iar pagina amintita mai sus a ajuns la 3,4 secunde – per total, magazinul online se incarca cu 43% mai rapid, dupa relansare. Iar clientii au observat schimbarea in bine: la mijloc de septembrie, numarul de vizitatori care paraseau o pagina (bounce rate-ul) a scazut cu 8% la nivel de site (si cu 37% la nivelul paginii de categorie de mai sus), comparativ cu perioada de dinaintea relansarii; rata de conversie a crescut cu 30%. Retailerul este hotarat sa-si mentina rezultatele si a decis sa renunte la extinderea numarului de poze cu un produs pe care le poate accesa un vizitator, pentru ca asta ar fi incetinit site-ul.

Cat despre impactul pandemiei COVID-19 asupra vanzarilor Revelry, retailerul sta bine: fara magazine fizice care sa se fi inchis si pentru ca ofera posibilitatea probarii mai multor rochii acasa, fara a le cumpara pe toate, magazinul online a avut in continuare vanzari. Miresele si-au reprogramat nuntile si, chiar daca le-au organizat in cadru restrans, domnisoarele de onoare tot aveau nevoie de rochii.

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply