Revelry.com: bounce rate < cu 8%, conversii > cu 30% (studiu de caz)
Cum a reusit retailerul american de rochii pentru domnisoarele de onoare Revelry sa-si reduca bounce rate-ul si sa obtina conversii mai mari? Aflam de pe digitalcommerce360.com: magazinul online ShopRevelry.com a fost relansat in luna mai 2020, pe aceeasi platforma (BigCommerce), dar cu o versiune updatata, care contine imagini optimizate, mai mici. Anul trecut, a angajat agentia DigitlHaus, pentru a se ocupa de viteza si experienta utilizatorilor, iar schimbarile au fost implementate dupa 6 luni si au costat 30.000 $.
Versiunea veche se incarca in 7 secunde, in medie, ceea ce nu pare a fi mult – dar ea, mai ales in cazul landing page-urilor de categorie, care arata toate rochiile vandute de companie (ca https://shoprevelry.com/all-bridesmaid-dresses/). Aceasta pagina se incarca in 12 secunde, in medie, dar putea dura si 30-50, de fapt. „Clientii se plangeau in review-urile de produs si chiar in mesaje pe Instagram cat de incet ni se incarca site-ul. Ne lua cu fiori de fiecare data cand cineva spumea asta”, a povestit Alena Wells (Director de Marketing Revelry), pentru sursa amintita.
Acum, media de incarcare a intregului site e de 4 secunde, iar pagina amintita mai sus a ajuns la 3,4 secunde – per total, magazinul online se incarca cu 43% mai rapid, dupa relansare. Iar clientii au observat schimbarea in bine: la mijloc de septembrie, numarul de vizitatori care paraseau o pagina (bounce rate-ul) a scazut cu 8% la nivel de site (si cu 37% la nivelul paginii de categorie de mai sus), comparativ cu perioada de dinaintea relansarii; rata de conversie a crescut cu 30%. Retailerul este hotarat sa-si mentina rezultatele si a decis sa renunte la extinderea numarului de poze cu un produs pe care le poate accesa un vizitator, pentru ca asta ar fi incetinit site-ul.
Cat despre impactul pandemiei COVID-19 asupra vanzarilor Revelry, retailerul sta bine: fara magazine fizice care sa se fi inchis si pentru ca ofera posibilitatea probarii mai multor rochii acasa, fara a le cumpara pe toate, magazinul online a avut in continuare vanzari. Miresele si-au reprogramat nuntile si, chiar daca le-au organizat in cadru restrans, domnisoarele de onoare tot aveau nevoie de rochii.
Leave a reply