Ce platforma sa aleg pentru magazin online si B2B?

Intrebare

Buna ziua,

Vin si eu cu aceeasi intrebare pe care foarte multi care se gandesc sa migreze din offline catre online o pun : ce platforma sa aleg ?
Ideea este in felul urmator :
1. magazinul va fi unul dedicat utilajelor agricole si de constructii.
2. vanzarile vor fi atat catre clientul final cat si catre alti revanzatori.
3. vor fi cel putin 1000 de produse, maxim nu stiu, probabil 10000, dar asta intr-o perioada destul de lunga de timp.
4. produsele vor fi identificate dupa coduri sau descriere, iar cele mai multe din ele au mai multe echivalente.
5. trebuie sa contina B2B sau ceva asemanator
6. sa fie cat mai usor de folosit atat pentru clienti cat si pentru mine.
7. sa arate rezultatele clientilor, dar pretul sa il arate doar celor inregistrati.
8. nu ma intereseaza sa aiba curieri sau metode de plata incluse.
9. design-ul conteaza mai putin, functionalitatea este primordiala.
Si probabil mai sunt, dar acum imi scapa. Le voi zice pe masura ce discutia se dezvolta.
Ideea este ca nu am zeci de mii de euro de investit in acest magazin, asa ca doresc raspunsuri cat mai ok si care sa ma ajute.

Multumesc anticipat!

Topic deschis 0
Alegerea platformei Silviu Stefan 2 years 7 raspunsuri 56 vizualizari Junior 0

Raspunsuri ( 7 )

  1. Buna ziua,

    Va putem ajuta cu realizarea acestui proiect asteptam un email pe adresa office[at]activ-it.ro cu detaliile dumnevoastra de contact si va vom contacta in cel mai scurt timp.

    O zi placuta,
    Mihai Ionita

  2. Asteptam un mail la office @ finepoint.ro cu mai multe detalii

  3. Salut, Silviu,

    Se pare ca esti ofertat din toate partile. 🙂

    Toate functionalitatile dorite de tine se regasesc, in mare parte, ca feature default, in foarte multe platforme E-Commerce locale si globale.

    Numarul de articole pe care il doresti este decent pentru orice platforma. Conditia ar fi ca ele sa nu fie configurabile deoarece ajungi in alte chestii care nu tin de default feature in nicio platforma. (Exclude, te rog, ce cunosc Magento si altele la capitolul configurare).

    Eu inteleg ca particularitatile tale sunt urmatoarele:

    ► Quote-management/ quote2order.
    ► Preturi disponibile dupa login.
    ► Liste de pret diferite in functie de client.

    Un pas important pe care va trebui sa-l faci inainte de a defini cerintele, va fi sa stabilesti scopul E-Commerce-ului tau. Scopul principal al acestuia poate sa fie generarea de lead-uri, iar vanzarea sa fie in plan secundar.

    Toate aceste 3 puncte sunt destul de vagi si va trebui sa mai sapi pentru a afla ce iti mai trebuie. De exemplu, preturile disponibile dupa login presupune ca tu validezi cumva utilizatorii inainte ca ei sa se autentifice singuri pe site. (Banuiesc ca revanzatorii si clientii finali au preturi diferite de achizitie).

    Din cate inteleg, tu vrei sa tragi in jos costurile de implementare/start, un fel de best-effort. Din acest motiv, particularitatile de baza a unei platforme B2B necesita integrarea cu sistemul de gestiune de unde clientul sa poata vedea stocuri, facturi, comenzi, etc.

    Basca ca B2B-ul este diferit ca abordare fata de B2C la nivel de functionalitate/ feeling. In plus, nu uita ca decizia cumpararii unui produs de genul alor tale se face rational. (Sa te pregatesti cu USP-uri particulare, continut adecvat, etc.) Un exemplu: in cazul tau, spre deosebire de B2C, transportul gratuit nu poate fi un USP.

    Uite, daca lasi o adresa de email in acest subiect, iti voi trimite cateva materiale despre B2B E-Commerce care sa te ajute. 🙂

    Per-total, dupa ce te-ai hotarat ce vrei si nici nu deviezi mult de la cerintele de mai sus, proiectul tau poate fi lansat cu sume cuprinse intre 3.5/4k si 6-7k in functie de mai mai multe variabile. Sub 3.5k nu ai sanse sa gasesti pe cineva care sa-ti faca un lucru serios, iar ce este peste 7k nu merita pentru ceea ce ai tu nevoie.

    In plus, pregateste-te pentru viitoarea colaborare in vederea dezvoltarii proiectului tau si citeste ghidul de colaborare cu programatorii/firmele de development pregatit de catre Liviu.

    Scuze pentru amalgamul de informatii, insa am scris pe fuga doar ca sa ai parte si tu de ceva raspunsuri concrete, nu doar… oferte.

    Succese. 🙂

  4. Daca aveti buget mic puteti folosi si shopmania.biz pana la un punct…are cam tot ceea ce doriti dvs mai sus…si dupa ce business-ul este stabil, sa treceti pe o varianta dezvoltata pt dvs (atentie mare la migrare).

  5. La Seliton.ro avem un modul B2B cu functionalitatile cerute si inca altele in plus si magazinul poate fi online in mai putin de o saptamana. Contacti-ne pentru mai multe detalii.

  6. Poti sa incepi cu shopmania.biz, are cam tot ceea ce vrei tu mai sus si e ieftin.
    Apoi peste 2-3 ani cand businessul e statil, migrezi catre o platforma custom…insa atentie mare la migrare, sa fie facuta de specialisti.

Lasa un raspuns

Nu ai permisiuni pentru a vedea aceasta intrebare.