Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Ce, cum si cat cumpara romanii online, de Black Friday? (raport)

Acelasi studiu realizat de agentia de comunicare Starcom Romania (si citat de refresh.ro), „Consumer Report 2017” , care a analizat activitatile online si offline ale consumatorilor din tara noastra, a descoperit ca, de Black Friday, cele mai multe cumparaturi le fac persoanele casatorite, de 18 – 45 de ani, care au copii (59%), dintre acestea cele mai pasioante de oferte fiind femeile. Astfel:

  1. TINERII SINGURI (18 – 34 de ani, necasatoriti, fara copii)
  • 54% cumpara online, interesul fiind mai mare in randul barbatilor
  • femeile au rate de conversie mari la parfumuri si produse de make-up (47%), haine, accesorii si pantofi (44%), telefoane si tablete (42%)
  • barbatii au rate de conversie mari la telefoane si tablete (42%), computere (39%), electrocasnice mari (31%)
  • cumpara cu 3 – 4 mai multe produse decat si-au propus
  • 85% dintre femei si 92% dintre barbati se informeaza de pe site-ul retailer-ului
  • primele 3 site-uri preferate de BF sunt emag.ro (62% femei, 83% barbati), elefant.ro (37% femei, 23% barbati) si altex.ro (10% femei, 44% barbati)
  • femeile sunt mai predispuse sa se aboneze la newslettere, pentru cele mai bune oferte, iar barbatii citesc mai des comentarii online si articole de blog, pentru informare

1BF

  1. FAMILIILE CU COPII (18 – 45 de ani, au copii mai mici de 14 ani):
  • 59% cumpara online, interesul fiind mai mare in randul femeilor (care sunt pasionate de oferte speciale)
  • femeile au rate de conversie mari la produse de ingrijire personala (140%), de infrumusetare (126%), auto-moto (126%), imbracaminte, incaltaminte si accesorii (102%)
  • barbatii au rate de conversie mari la dispozitive electonice de ingrijire personala (179%), produse de ingrijire personala (135%), jucarii (116%)
  • tind sa cumpere acelasi numar de produse pe care si l-au propus, doar femeile cumpara mai mult decat au estimat
  • peste 80% se informeaza de pe site-ul retailer-ului
  • femeile sunt mai receptive la postari pe Facebook si reclame TV, barbatii apeleaza mai des la motoare de cautare
  • primele 3 site-uri preferate de BF sunt emag.ro (66% femei, 88% barbati), altex.ro (21% femei, 40% barbati) si elefant.ro (32% femei, 18% barbati)

2BF

  1. FAMILIILE FARA COPII (peste 45 de ani, ai caror copii au plecat din gospodarie)
  • 53% cumpara online, interesul fiind mai mare in randul femeilor (care sunt pasionate de oferte speciale)
  • femeile au rate de conversie mari la jucarii (180%), produse de ingrijire personala (113%), carti (92%)
  • barbatii au rate de conversie mari la jucarii (169%), parfumuri si produse de make-up (138%), produse de ingrijire a pielii (97%)
  • tind sa cumpere acelasi numar de produse pe care si l-au propus
  • 83% se informeaza de pe site-ul retailer-ului
  • primele 3 site-uri preferate de BF sunt emag.ro (69% femei, 75% barbati), altex.ro (23% femei, 38% barbati) si elefant.ro (31% femei, 18% barbati)
    3 BF

Leave a reply