Ce culori sa aleg pentru un site de decoratiuni interioare?

Intrebare

Sunt in proces de regandire a site-ului pe care il detin.

In mare parte vand pe acesta decoratiuni, dar si cadouri si produse feng shui. Vreau sa stiu care este parerea voastra in legatura cu paleta de culori pe care sa o folosesc. Eu as merge pe verde si portocaliu.

Stiu cat de mult conteaza culorile si as vrea sa ma ajutati sa iau cea mai buna decizie.

Va multumesc anticipat,
Marian

Topic deschis 0
A/B Testing, MVT Landing Pages Realizare magazin online Usability Marian Dumitru 5 ani 3 raspunsuri 94 vizualizari Junior 0

Raspunsuri ( 3 )

  1. Salut Marian,

    Te sfatuiesc sa nu iei de bun to ce se spune si se scrie pe net cu privire la culori. In timp ce multe lucruri despre stiinta culorilor sunt foarte adevarate, schemele de culori folosite pot avea impacte stranii asupra vanzarilor in functie de nisa in care esti, de publicul tinta si de alti (citeste nenumarati :))parametri.

    Personal, as pleca cu 4-5 cheme de culoare alese pe baza stiintifica (in genul materialelor prezentate de Liviu) si le-as testa intre ele. Programatorul tau poate seta un test AB foarte simplu, si, folosind un cookie, poate livra aceeasi schema de culoare unui vizitator pe toata durata vizitei (ex: Intru pe albastru, schema pe albastru tine intreaga vizita si expira la 30 de minute dupa iesirea mea de pe site. Daca intru maine din nou, pot nimerii pe albastru sau orice alta combinatie in functie de cum vine la rand).
    *** Stiu ca pare ciudat (dpdv branding si obisnuinta client) ca siteul sa isi schimbe culoarea aproape la fiecare vizita, dar clientul nu va fi deranjat atata timp cat nu schimbi structura siteului si nu faci alte schimbari majore).

    Incepi cu 2 versiuni si mergi pe varianta “Invingatorul la masa”. O data stabilita schema de culoare, incepi sa testezi in interiorul ei pe acelasi principiu (ex: Sa zicem ca in urma testului ai mers pe Albastru, in etapa a 2-a testeaza diverse variante de albastru, diverse variante/patternuri de poze background (daca folosesti), cu border, fara border, cu caractere mai mari, mai mici, bold, ne-bold … etc).

    Asigura-te ca:
    – Buton “Call to Action” (Baga ibn cart, cumpara … etc – cum l-ai numit tu) este mereu in contrast MAXIM cu schema de culoare
    – Lasa un numar rezonabil de vizite la fiecare test pt a avea rezultate elocvente (ex: Presupunem ca ai rata de conversi de 1%, deci ai nevoie de 100 de vizite pentru 1 comanda, lasa testul sa ruleze 150-200 de comenzi – aproximativ 15,000-20,000 vizitatori).

    Sper sa te ajute.

    E.

Raspunde la aceasta intrebare

Trebuie sa te conectezi pentru a putea raspunde.