Ce costuri implica un magazin online?

Raporteaza
Intrebare

Please briefly explain why you feel this question should be reported .

Raporteaza
Cancel

Buna ziua,

As vrea sa stiu ce costuri implica un magazin online. Pe langa costurile pentru site, promovare, optimizare etc. Costuri de genul, curier de la furnizor la tine de la tine la client, contabilitate, ambalaje, telefoane etc. As vrea sa stiu toate aceste costuri, oricat de mici ar fi ele pentru a imi putea face un calcul. Daca se poate si o estimare a lor.

Va multumesc,
Alex

Deschis 0
Planul de afaceri Alexandru Gheorghe 11 ani 3 raspuns 1167 vizualizari 0

Răspunsuri ( 3 )

  1. Am mai incercat sa raspund la aceasta intrebare aici:

    https://ecompedia.ro/cat-ma-costa-sa-mi-fac-un-magazin-online.html

    Costul depinde de:
    – gama de produse vandute, prin marginea pe care ti-o permiti
    – gama de produse vandute, cererea de pe piata, sau non-cererea, cercetare de mktg
    – obiectivele pe care ti le-ai stetat, numarul 1 in nisa, numarul X pe nisa
    – deadline-ul pentru respectivele obiective, 1 an, 2 ani, 3 ani etc
    – relatiile si resursele proprii, echipa pe care o poti strange
    – contractele cu furnizorii si puterea ta de negociere.

    Nu cred ca se poate raspunde la intrebare fara o cunoastere mai buna a viitorului business online pe care vrei sa-l faci.

  2. Multumesc pentru rapiditatea cu care ati raspuns si pentru raspunsuri 🙂

    Imi puteti spune si cum trebuie analizata cererea de pe piata? Cum se face aceasta analiza mai exact

  3. Cel mai simplu e sa ai deja o companie care face asta in mod regulat, sa luam de exemplu IT&C – unde il avem pe GfK. Poti deci lua legatura cu aceasta companie si cumpara rapoartele respective unde vei vedea starea pietii, concurenta macar la nivel de branduri comercializate.

    Altfel poti estima un nivel de interes folosind unelte precum Google Trends, Compete.com, Alexa.com si alte instrumente care dau statistici la nivel mai mare, pe cuvinte cautate, pe trafic estimat al unor magazine online competitoare.

    Alt instrument este si focus group-ul, sunt firme de cercetare de marketing care te pot ajuta in acest sens.

Lasă un răspuns lui Liviu Taloi

Browse