Cate cumparaturi online = loialitate de brand? (studiu)
Daca ai cumparat de 4/mai multe ori de la acelasi brand, te autodefinesti drept un client fidel, conform unui sondaj de opinie Yotpo (realizat pe 2.000 de adulti americani, in iulie 2018) si citat de marketingcharts.com. Majoritatea adultilor intervievati spun ca, odata ce descopera un produs care le place, tind s ail cumpere din acelasi lor si nu mai incearca si altceva. Alte cifre relevante din studiu:
- factori care ajuta brand-urile sa fidelizeze clientii – pretul corect (64,5%), livrarea gratuita (61,3%), review-urile online (57,3%), discount-urile pentru loialitate (71
- intrebati ce factor ii determina sa devina fanii unui brand, 55% dintre respondenti au ales insusi produsul, dublu fata de cei care au spus „o afacere buna”(26%)
- calitatea produsului e o sabie cu doua taisuri – poate fideliza, dar si indeparta clientul, fiind motivul nr. 1 pentru care cineva nu mai e fidel unui brand; pe locul doi se plaseaza un serviciu defectuos de relatii cu clientii
- 6 din 10 consumatori spun ca, daca sunt fideli unei companii, le povestesc despre ea prietenilor si familiei
- 37% lasa feedback/review-uri online
- 9 din 10 respondenti spun ca sunt la fel de fideli/mai fideli unor brand-uri, fata de acum 1 an
Leave a reply