Carrefour vrea sa devina un retailer axat pe digital, pana in 2026
Pana in 2026, Carrefour vrea sa fie un retailer axat pe digital, in toate cele 12.000 de magazine fizice din intreaga lume. Pentru asta, gigantul francez cu o cifra de afaceri de 90,8 miliarde € are planuri mari, noteaza unleash.ai: sa isi instruiasca numeroasa forta de munca si sa ii ofere competente digitale, pana in 2024. Carrefour vede acest efort ca aliniindu-se la eforturile Uniunii Europene, care a numit anul 2023 „Anul abilitatilor” (cu accent pe cele digitale).
Sursa amintita a stat de vorba cu Zoe Grandon (HR Transformation Manager, Carrefour) despre cum invatarea si dezvoltarea sunt necesitati de business pentru compania multinationala: „Intelegem ca oamenii sunt atuul nostru cel mai important si dezvoltarea lor nu este doar un angajament, ci o necesitate strategica. (…) A-i ajuta pe angajatii nostri sa invete constant inseamna ca raman agili”, ajuta compania sa fim mai eficienta si sa isi deserveasca mai bine clientii.
Pentru asta, angajatii din magazinele offine Carrefour – care sunt fata companiei si interactioneaza direct cu publicul – sunt invitati sa participe la initiativa „Tous digital!”, in cadrul careia capata competente digitale de baza. Aceasta experienta de invatare 3D, gamificata si imersiva a fost creata de Carrefour, in parteneriat cu Emeraude Escape. Prima etapa din proiect a durat 3 saptamani si a inclus 60.00 de angajati. In total, 320.000 de angajati din 30 de tari vor participa la „Tous digital!”.
Leave a reply