Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Carrefour vrea sa devina un retailer axat pe digital, pana in 2026

Pana in 2026, Carrefour vrea sa fie un retailer axat pe digital, in toate cele 12.000 de magazine fizice din intreaga lume. Pentru asta, gigantul francez cu o cifra de afaceri de 90,8 miliarde € are planuri mari, noteaza unleash.ai: sa isi instruiasca numeroasa forta de munca si sa ii ofere competente digitale, pana in 2024. Carrefour vede acest efort ca aliniindu-se la eforturile Uniunii Europene, care a numit anul 2023 „Anul abilitatilor” (cu accent pe cele digitale).

Sursa amintita a stat de vorba cu Zoe Grandon (HR Transformation Manager, Carrefour) despre cum invatarea si dezvoltarea sunt necesitati de business pentru compania multinationala: „Intelegem ca oamenii sunt atuul nostru cel mai important si dezvoltarea lor nu este doar un angajament, ci o necesitate strategica. (…) A-i ajuta pe angajatii nostri sa invete constant inseamna ca raman agili”, ajuta compania sa fim mai eficienta si sa isi deserveasca mai bine clientii.

Pentru asta, angajatii din magazinele offine Carrefour – care sunt fata companiei si interactioneaza direct cu publicul – sunt invitati sa participe la initiativa „Tous digital!”, in cadrul careia capata competente digitale de baza. Aceasta experienta de invatare 3D, gamificata si imersiva a fost creata de Carrefour, in parteneriat cu Emeraude Escape. Prima etapa din proiect a durat 3 saptamani si a inclus 60.00 de angajati. In total, 320.000 de angajati din 30 de tari vor participa la „Tous digital!”.

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply