Care sunt elementele esentiale de pe un homepage e-commerce?
Homepage-ul unui website e-commerce este adesea primul lucru accesat de consumatori, de aceea este vital sa le faci o prima impresie buna si sa ii determini sa devina din vizitatori, cumparatori. Prestashop.com are o serie de sfaturi pentru proprietarii de magazine online, apropo de elementele esentiale pe care ar trebui sa le includa pe homepage, pentru a-si maximiza impactul asupra vizitatorilor:
- evidentiaza ce e nou – scoate in evidenta produsele/serviciile noi, intr-o sectiune vizibila si/sau pe un banner; asa le poti modifica de fiecare data cand lansezi ceva nou, magazinul tau online ramane dinamic si iti cresti sansele de a vinde rapid ceva din noua colectie
- atrage atentia cu promotii – reducerile sunt o alta cale de a incuraja achizitiile digitale, deci plaseaza vizibil ofertele speciale si mentioneaza data la care acestea expira
- evidentiaza valorile care te pasioneaza – de exemplu, daca ai un magazine e-commerce sustenabil, care vinde produse eco/bio sau ai inlocuit toate ambalajele de plastic cu unele de hartie, comunica asta clar pe homepage; consumatorii din Generatia Z sunt pasionati de planeta si valorile brandului tau le pot influenta pozitiv decizia de cumparare
- mizeaza pe un meniu intuitiv – pentru a oferi o exerienta de utilizare clara si o navigatie intuitiva, organizeaza-ti magazinul digital in mod cat mai logic, in categorii si subcategorii, include link-uri catre cele mai importante landing pages, informatii legate de livrare si retur, foloseste un dropdown menu si nu uita de sectiunea de Cautare
- evidentiaza-ti avantajul competitiv – scoate in evidenta de ce e magazinul tau e-commerce diferit, unic si de ce ar trebui cineva sa iti devina client (de exemplu, pentru ca oferi livrare si retur gratuite la orice comanda, indiferent de valoare sau pentru ca ai un serviciu de relatii cu clientii disponibil zilnic la telefon, intre orele 10:00-18:00)
- include recenzii clientelare – lasa-ti clientii actuali sa le vorbeasca direct celor potentiali, prin intermediul review-urilor; parerea celorlalti valoreaza extrem de mult si genereaza incredere in brand, produse/servicii, incurajand conversia
- include CTA-uri bine plasate – acestea directioneaza vizitatorii catre achizitie; foloseste butoane atractive, care ii indeamna sa descopere produsele noi, sa profite de reduceri, sa se aboneze la newsletter etc.
- foloseste continut vizual de calitate – imaginile si clipurile de video clare si bine filmate sunt vitale in decizia de cumparare; include cat mai multe imagini de produs, facute din unghiuri diferite, cu toate detaliile si in care apar si oameni/alte obiecte, pentru ca privitorii sa isi dea seama imediat cum arata produsul, cat de mare este, ce textura are etc.; astfel reduci intrebarile suplimentare pe care le-ar putea avea, le dai si incredere ca vor primi ce comanda si ii faci sa se imagineze deja folosind respectivul produs
Leave a reply