raspunsuri ( 1 )

  1. Un viral este viral abia dupa masurarea rezultatelor acestuia. Nu poti declara ca vrei sa faci un viral, insa poti spera ca efectul de viralitate al mesajului tau comercial sa fie mai mare decat 1:1, daca iti faci treaba ca la carte.

    La ce sa ai grija la un viral, parametrii:

    1. Sneazers – primii „intoxicati”, A-bloggers, powerfull people, primii care vor raspandi vestea (trebuie sa-I platiti pe mare parte dintre acestia), primi oameni pe care ii „infectam” cu virusul, cu mesajul care trebuie transmis, ei trebuie sa fie bloggeri foarte populari, cu legaturi foarte puternice in social media
    2. Hive – ne intereseaza aceasti „infectati” in ce stup sunt, in ce retea sociala sunt, care este anturajul lor
    3. Velocity – viteza de infectie, cat de repede trebuie raspandita infectia in grupul initial si mai departe in blogosfera
    4. Smooth – cat de usor exista acolo, in pagina eventului, in pagina mesajului nostru posibilitatea de transmitere, cat de usor va aluneca mesajul de la om la om, ce intrumente de propagare i-am pregatit acestui mesaj, informatii (formulare facile de trimis la prieteni, mecanisme facile)
    5. Persistance – cat timp vreti sa reziste, cat timp sa persiste in eter mesajul vostru
    6. Amplifier – impreuna cu viteza si persistenta, veti vedea ca pentru a acoperi un oarece timp cu mesajul vostru viral, va trebuie amplificatori, sunt cei care la un moment dat, intr-un anume timp, reiau mesajul si-l aduc in actualitate, pentru a va atinge targetul
    7. Vector – segmentul prin care se transmite virusul, prin bloguri, prin bannere, prin alte retele sociale, etc, ca si formatul de realizare (imagine, sunet, video, flash interactiv, etc)

    (sursa: prezentare Madalin MATICA – Olimpiadele Comunicarii 2008)

Lasa un raspuns

Nu ai permisiuni pentru a vedea aceasta intrebare.