Cum atragi conținut pe un nou site de anunțuri generale?

Intrebare

Salut!

Declarăm ”război” concurenței din trei litere punct ro (încep cu O și se temină în X) și celor asemenea lor (cei cu telefonul)! Dacă am făcut această afirmație înseamnă că suntem suficienți de entuziasmați și avem un oarecare potențial – adică ne place să credem că se poate și suntem convinși că există loc pe piață.

O problemă care ne ține în corzi e legată de atragerea conținutului.
Precum orice site de anunțuri…fără conținut nu prea ai cu ce să faci ”desfacere la piață”. Cum atragi conținut pe un nou site de anunțuri generale?

Știm că bugetul și campaniile strategice ar ajuta, însă suntem interesați și de alte idei – unele concrete.

Promovarea prin optimizarea site-ului, campaniile pe Facebook și Google – sunt menționate în planul de afaceri, dar conținutul e o problema de startup.

Nu vrem spider care să extragă de la concurență conținut, asta ar însemna furt, vrem ceva natural, probabil chiar viral.

Întrebarea legată de conținut e grea chiar și pentru un om de comunicare.

Site-ul este botezat -marcă înregsitrată din 2013- după cunoscuta melodie cântată de SKIZZO SKILLZ feat. KARIE, deci ne diferențiem și prin nume, are 15 categorii (2 monetizate, una fiind chiar unică pentru acest business) și 102 subcategorii, are uneltele oricărui site de anunțuri, e user friendly, ne-am gândit să nu ne complicăm cu aplicații și a ieșit responsive.

Orice răspuns constructiv e așteptat cu drag

Topic deschis 0
Comunicare in Social Media Vineri 3 years 4 raspunsuri 51 vizualizari Junior 0

Raspunsuri ( 4 )

  1. V-ati gandit la content marketing?

    O serie de e-book-uri cu
    cum sa scrii un anunt sa fie toti curiosi
    cum sa faci preturile sa para minime
    cum sa alegi pozele anuntului tau
    video de prezentare produs, nu doar poze

    Bafta!

  2. Este de apreciat ca sunteti atat de optimisti.
    Dar acest “razboi” pe care spuneti voi ca il declarati concurentei este pierdut ca sanse in proportie de 98%.
    Daca pe o piata atractiva exista un jucator major care polarizeaza peste 50-60% din ea, este foarte greu sa-l prinzi din urma. Unii au investit milioane de euro pe o piata limitata asa cum e .ro si nu au reusit.
    Si crede-ma, cand vorbim de bugete de milioane de euro atunci vorbim si de accesul la profesionisti cu experienta care stiu “cu ce se mananca” acel segment de piata.
    Nu vreau sa ucid o idee din faza de proiect, vreau doar sa atrag atentia ca optimismul are sanse doar de 2% de a deveni succes.

  3. Salut!

    Bogdan, simt nevoia să-ți reamintesc că întrebarea mea a fost următoarea: ”Cum atragi conținut pe un nou site de anunțuri generale?”.

    În afara subiectului inițiat aș spune că 2% -conform celor spuse de tine- pentru mine înseamnă șansă, muncă, rezultate, potențial de creștere etc. Asta înseamnă să crezi în ceea ce faci și îți propui să realizezi, personal recunosc că sunt pro acestei idei.

    Îmi vine greu să cred că acele investiții de milioane erau curate. Dacă actualul lider în domeniu, dar și alții apropiați lui, tot milioane de Euro au înregistrat ca pierderi și chiar se laudă cu asta, nu ți se pare dubios?
    Nicio afacere nu se lansează pentru a merge în pierdere, este contra oricărei explicații logice.
    Chiar și achiziția locului doi din piața de anunțuri (când tu deja contezi și ai acel număr uriaș de utilizatori) este ”interesantă”, dar nu explică cumpărarea pentru conținut sau cotă și implicit pierderi.

    Bogdan, întrebarea mea rămâne deschisă, fie și dacă ție ți se pare o utopie expresia ”Am declarat război concurenței”.
    Îți amintesc următorul aspect: când pornești o afacere ai concurența de lângă tine -cei mici- iar tu îți propui să-i întreci pe toți și prin muncă reușești, apoi apar alți concurenți…repeți aceeași poveste magică cu munca și întrecerea, însă după ceva ani atingi vârful, problema majoră (din vârf) e alta – menținerea poziției. Evident că azi nu se uită cei din trei litere la site-ul meu din trei cuvinte, nici nu e urcat, cei mari se uită la ce se află în imediata lor apropiere. Ar fi multe de spus, însă am deviat de la întrebare.

    Aștept soluții virale

    Mulțumesc

  4. Solutii virale asteapta toata lumea.
    Inclusiv P&G si Coca-Cola.
    Dar nu iese decat in proportie de 2% si cu bugete grase, desi profilarea utilizatorilor/clientilor si testarea pietei sunt instrumente in care marile companii toaca bani seriosi.

    Vreau sa fiu milionar, are cineva o reteta?
    (Vreau detalii pe privat)

    Lasand la o parte gluma, sfatul meu pentru toata comunitatatea aceasta pe care o iubesc este: gasiti nisa pe care sa o iubiti si care sa va faca sa zambiti in fiecare zi la birou, activati pe ea cu patos inversunat si uitati afacerile de volum daca nu aveti bani seriosi sa investiti. Amazon, atunci cand a fost lansat, a fost o nisa. La fel si Zappos. Si la fel multi altii. Chiar si google a inceput ca vai mama lui…
    NU judecati succesul lor actual dupa pozitia pe care o au acum!

Lasa un raspuns

Nu ai permisiuni pentru a vedea aceasta intrebare.