Care este rolul consultantului SEO vs. ce resurse trebuie sa puna la dispozitie magazinul online?
RaporteazaIntrebare
Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.
Răspunsuri ( 2 )
Un consultant SEO poate ajuta magazinul cu sfaturi asupra prezentarii continutului, tips & tricks pentru optimizarea categoriilor sau a paginii de produs si iti poate da o strategie buna pentru campania de link building.
Magazinul trebuie sa puna la dispozitie in primul rand acces la Google Analytics, sa dea informatii despre categoriile de produse care ar aduce cel mai bun ROI, informatii despre noile produse ce urmeaza sa apara in site.
Pentru ca lumea cauta cuvinte, iar Google vrea mult continut, trebuie pus la dispozitie un blog, unde sa fie postari cat mai frecvente.
La preauditarea gratuita, de regula cer:
– istoric actiuni seo;
– lista cuvintelor cheie propuse de client
– acces google analytics/webmaster tools;
– acces bing webmaster tools (ocazie cu care multe magazine afla ca exista si asa ceva);
– acces la statistici on serve (ocazie cu care magazinele aud si de „hotlinking”);
Pentru a incepe munca, magazinul trebuie sa ofere:
– firma de programare sau disponibilitate din partea dezvoltatorilor actuali de a face modificari on site ce tin de seo;
– persoana de content capabila sa scrie bine si in timp stabilit articole si comunicate de 250-450 cuvinte pe o tema data (text, imagini, video – daca e cazul, desi mai rar).