Care este procentul dvs de comenzi anulate din totalul comenzilor de sarbatori?

Intrebare

Desi sarbatorile inca nu s-au incheiat, am sa va rog sa raspundeti la intrebarea asta, din totalul de comenzi din perioada asta, a sarbatorior, cate s-au anulat, in ce procent? Cum este fata de anul trecut, ati onorat mai multe comenzi, ati avut stoc? In general se spune ca procentul de onorare a comenzilor creste in perioada asta, dar, daca nu reusim sa avem stocuri pe cele mai cerute produse, atunci se intmpla ca nu le putem onora si scade procentul de onorare a comenzilor. La voi cum a fost?

Topic deschis 0
Customer Service & Sales George Draghici 3 years 4 raspunsuri 63 vizualizari Junior 0

Raspunsuri ( 4 )

  1. Da avem un procent important de comenzi anulate dupa discutia telefonica cu clientul deoarece el se astepta ca produsele sa-i ajunga a doua zi, astfel din cauza sabotajului care l-au facut curierii in aceasta perioada si fiind constienti ca mai ales in orasele mari din tara nu se livreaza a doua zi(in Bucuresti se livreaza si cu intarzieri de o saptamana) am luat decizia sa nu trimitem coletele desi aveam produsele pe stoc. Tin sa multumesc pe aceasta cale celor doua mari firme de curierat din Romania care de la Blak Friday incoace ne-au sabotat sistematic si au facut in asa fel incat clientii nostri sa fie nemultumiti si suparati desi aceasta activitate de cumparaturi online ar fi trebuit sa le aduca bucurie in suflet. Astept acea firma de curierat care sa imi garanteze mai ales in perioada sarbatorilor livrare rapida si sa nu imi invoce scuze de genul ” stiti cei de la Em… ne-au trimis nu stiu cate camioane de marfa si trebuie sa le livram” Cum sa mai ai curaj sa trimiti produse de exemplu luni sau marti 21, 22 dec si sa speri ca vor ajunge la destinatar pana in 24. Trebuie sa fi naiv sa crezi asta, pe alea scrie din start RETUR !

  2. Surprinzător, anul acesta procentul coletelor retur este mai mic decât anul trecut.Lucram cu multiple firme de curierat, iar cea mai cu care am lucrat si anul trecut, anul acesta si-a făcut treaba mai bine–bănuiesc ca datorită discuțiilor de anul trecut. Procentul de retur se menține intr-o medie de aproximativ 3%.Nici cererile pentru schimburi nu au mai fost asa multe ca anul trecut. O rata mai mare de retur / schimb am observat pe Bulgaria. Încă suntem la început pe aceasta piața. Mai avem de învățat.

  3. Anul 2015 a adus mai multe retururi pentru mine, un colet pierdut de curieri, colete ajunse deteriorate, adica folosite si stricate pe urma returnate…

  4. Si binenteles amenintari cu OPC de la clientii care au trimis colete deteriorate ca retur.

    Lucru cu care trebuie sa te obisnuiesti pe viitor.

Lasa un raspuns

Nu ai permisiuni pentru a vedea aceasta intrebare.