Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Canopy a cumparat agentia Edge de la 2Performant

Agentia de performance marketing Edge a fost cumparata de la 2Performant, liderul pietei autohtone de marketing afiliat, de catre de Canopy (una dintre cele mai mari agentii romanesti de marketing online, cu focus pe Pay Per Click), transmite cea din urma companie, intr-un comunicat de presa. Aceasta este prima tranzactie de pe piata de Pay Per Click marketing din Romania, Canopy consolidandu-si astfel pozitia de lider in domeniu.

Canopy este Google Premier Partner, s-a extins la Iasi in 2017, iar in primele opt luni din 2018 are inregistrat o CA de +56% YoT. Infrastructura tehnologica construita de 2Performant deserveste in prezent peste 600 de clienti din Romania si din lume, compania are cea mai mare baza de afiliati din tara (peste 60.000), iar, in 2017, a inregistrat venituri totale de aproximativ 13,5 milioane lei.

Achizitia va fi finalizata in ultimul trimestru din 2018 si implica preluarea brandului Edge si integrarea portofoliului de clienti al agentiei lansate in 2016. Printre brandurile care vor intra in portofoliul Canopy se numara Provident, FruFru, Arsis si Continental Hotels, care se vor alatura unor nume ca Sephora, Chicco, Piatra Online, UiPath, DPAP, SanoVita, Smart Bill si Edenred, aflate deja in ecosistemul de clienti Canopy.

„Prin cresterea investitiilor in publicitatea PPC pe care le gestionam pentru actualii clienti, corelata cu integrarea noilor branduri, Canopy se impune ca lider de piata, cu un buget de advertising pe platformele Google si Facebook estimat la 6 milioane de euro pentru acest an. Dupa extinderea cu biroul de la Iasi si dezvoltarea serviciilor cu solutii tip Robotic Process Automation (RPA), este un nou pas prin care Canopy confirma interesul constant de a evolua ca business si de a sustine marketingul online din Romania”, explica Cristian Ignat (foto, Fondator Canopy).

„Sunt sigur ca interesul clientilor va fi reprezentat foarte bine in continuare de echipa Canopy. Am luat aceasta decizie ca urmare a unei schimbari in strategia 2Performant – urmeaza o perioada de dezvoltare accelerata a platformei noastre si ne-am hotarat sa ne concentram in intregime pe construirea propriei tehnologii, precum si pe serviciile aferente utilizarii acesteia”, a declarat Dorin Boerescu (foto, CEO 2Performant.com). 

Raspunde la aceasta intrebare