Campanie cu ROI pozitiv cu buget comun – 10-20 magazine online curajoase!

Raporteaza
Intrebare

Please briefly explain why you feel this question should be reported .

Raporteaza
Cancel

Am nevoie de 10-20 de magazine online curajoase care sa raspunda pozitiv apelului meu, acela de a eficientiza rezultatele unei campanii de marketing online pe care sa o facem la comun, cu buget mai mare, comun, cam vreo 5000 de euro in total, pe site-ul unui mare publisher, si care sa o reglam in conditiile in care estimam ROI-ul inca de la inceput, sa fie pozitiv cel putin, sa nu spun 1.5x (150%).

Preambul

Am aflat de cateva din problemele unor publisheri mari legat de colaborarile pe care le au in zona de vandut media, si mai ales la colaborarea pe cost per action prin afiliere. Sunt mari probleme acolo, si din discutiile mele de aceea multi publisheri foarte mari prefera vanzarea de media prin Adsense, pentru ca cifrele obtinute de acolo sunt cu adevarat importante. Pana acum 🙂 Nu am dat inca de mine la timona, care sa vin cu niste castiguri consistente, din zona de ecommerce.. Pana acum nu erau competitivi pe poata de media buying, acum sunt. Au costuri acceptabile si sunt dispusi sa incerce sa lucreze mai indeaproape cu ecommerce-ul romanesc, sa ii dea o sansa.

Conditii

Am nevoie de un buget consolidat de aproximativ 4000 – 6000 de euro, si vom face un experiment timp de o luna, probabil de la 15 septembrie la 15 octombrie sau in octombrie, sa vina lumea din vacanta. Vom lucra cu un publisher care permite vanzarea de produse diverse, cu un public eterogen, divers, care cumpara foarte bine in general, cam orice. Au mai avut campanii de succes pe online, pe ecommerce, dar ei nu sunt multumiti de rezultatele din comisionare. Vom adopta costul per mia de afisari, redus special pentru acest proiect, sau costul per click. 

Conditii 2

Magazinele online participante trebuie sa inteleaga foarte bine ecuatia comertului online, sa masoare atat cat pot ele de bine tranzactiile ecommerce (setarile din GA sa fie puse), sa aibe o comanda medie de minim 150 de lei, adica sa castige cam 45 de lei la comanda din ce le ramane, margine bruta, si o conversie constanta de aproximativ 1%. Imi iau personal angajamentul sa discut cu fiecare magazin online doritor sa il invat ecuatia de mai sus, tabelul cu ROI al lui Taloi’, cum se face un landing page – toate acestea voe costa din partea voastra un produs oferit pe proces verbal catre ECOMpedia (voi face un concurs, il voi anunta si pe el pe email azi) ca si pret pentru consultanta oferita, tip gadget daca se poate, cu pret intre 1500 si 2000 de lei cu tot cu TVA.

Buget cosolidat si individual

Bugetul consolidat trebuie sa fie acceptabil pentru un publisher cu mai mult de 10 milioane de afisari pe zi, deci pe la 5000 de euro in medie. Bugetul individual recomandat de mine este pe la 300 de euro per magazin online. Mergem pe un ROI estimat intre 50% si 150%, depinde mult de industrie, rata voastra de conversie media, comanda medie si marginea voastra. De la caz la caz vom face ajustari, si dupa cum v-am zis, daca veti ajuta ECOMpedia cu un produs pentru un concurs (content marketing) unde veti fi iar promovati de mine atunci veti primi si consiliere in cheltuirea acestui buget. 

Am mari sperante ca dupa aceasta mica campanie online, la comun, vom face din ce in ce mai multe de acest gen. Am mai avut acum cativa ani o tentativa de promovare cross magazine online, a fost relativ ok, insa acum e ceva mult mai important.

Vor avea prioritate magazine online cu rate de conversie si comanda medie mai mare, clientii mei pe zona de consiliere in ecommerce, cei care posteaza mai des pe ECOMpedia si pe grupul de Comert Electronic, precum si clientii parteneriilor nostri traditionali (GPeC, Trusted, Open Connect, Marketizator, Silkweb, ContentSpeed, Web Digital, 2Parale etc.. timpul si spatiul nu imi permite sa ii enumar aici pe toti)

Va astept pentru inscrieri cu ceva cifre pe adresa liviu.taloi@ecompedia.ro.

Deschis 0
Anunturi / Oferte Business Avantaje magazin online Generalitati Planul de afaceri PPC & Adwords Liviu Taloi 9 ani 5 raspuns 1493 vizualizari 0

Răspunsuri ( 5 )

    0
    2015-08-20T17:46:18+03:00

    Suna bine
    Asteptam detalii

    0
    2015-08-20T18:16:22+03:00

    da-mi te rog un email, cu un subject de tipul „vreau sa ma inscriu pe lista campaniei de marketing online cu buget comun” sau.. la tabelul cu ROI a lu’ Taloi, cum vrei tu, numai sa fie pe email, ca aici nu o sa notez si mailul e sfant 🙂 thx.

  1. Am trimis un mesaj celor care s-au inscris pe lista, am sa va rog sa va verficati mailurile si sa dati reply, daca va mai intereseaza, am nevoie de niste date de la voi

    0
    2015-09-06T21:41:38+03:00

    Mai doriti participanti?

  2. De ce nu, orice buget suplimentar ma ajuta sa negociez mai bine cu furnizorul de servicii de advertising, astept emailul asa cum scrie mai sus, mersi

Lasă un răspuns lui Dan

Browse