Campanie AdWords florarie online

Intrebare

Buna ziua,

Imi doresc sa fac o campanie AdWords in urmatoarele doua luni pentru o florarie online, insa nu stiu care ar fi mixul ideal pentru urmatoarea perioada…

Momentan m-am gandit la campanii targetate in functie de evenimentele din urmatoarele doua luni. Campanii pe search cu Flori de primavara, Flori de Florii, Flori de Paste, totul in functie si de cuvintele cheie sugerate de Keywords Planner, creand astfel si landing page-uri potrivite.

Lunile trecute campaniile pentru 1 si 8 martie au mers excelent in ceea ce priveste conversiile, poate si datorita perioadei propice, targetand romanii din Diaspora.

Care credeti ca ar fi strategia potrivita (search, display, rmk) pentru a avea atat conversii ca si o vizibilitate mai mare a brandului.

Va multumesc si o zi cat mai buna!

Topic deschis 0
PPC & Adwords Dana 3 ani 5 raspunsuri 47 vizualizari Junior 0

Raspunsuri ( 5 )

  1. Dacă doriți conversii și vizibilitate vă recomand un tip de campanie hibrid: campania publicitară pentru Rețeaua de Căutare cu extindere în Rețeaua de Display. Puteți citi în acest articol mai multe detalii despre acest tip de campanie.

  2. Pana nu testezi nu stii, nu exista certitudini. Pe un ad intr-o zi pot sa am ditai conversia, a doua zi nimic. Trebuie sa te vada lumea in primul rand. Personal nu cred ca exista mix ideal, doar bugete ideale

  3. Asa este, Sabina! Bugetele nelimitate sunt mixul perfect de marketinng (daca stii sa le gestionezi cum trebuie) :)).
    Pana atunci cred ca o sa ma limitez la niste campanii bine targetate pe onomastici si Paste, in speranta ca o sa am acelasi succes ca in luna martie, luna florilor.
    Va multumesc frumos!

  4. Este ok. Ma descurc, Alex :)). Mai sus ziceam ca am avut rezultate excelente pe martie si februarie. Multumesc oricum pentru initiativa.

  5. Eu ași face în felul următor:
    Asi merge pe o campanie de căutare cu diferite grupuri de anunțuri, pentru diferite evenimente. La sfârșit de fiecare luna analizez fiecare grup separat, vad care este rata de conversie. Daca grupul a avut o conversie buna, măresc bugetul, dacă nu, caut problema sau fac schimbări în grupul respectiv. Marind bugetul luna de luna pentru grupurile ce au profit, voi observa, la un moment dat, ca nu cresc comenzile, asta înseamna ca grupul a ajuns la bugetul maxim. Opresc bugetul, adică nu-l mai maresc. Campania de căutare este optima. Acum mai creez o campanie de remarketing, pentru a ajunge la alții care nu au făcut conversie.
    Aceasta campanie de remarketing are 2 scopuri, o data mărirea numărului de clienți, și a doua, identificarea platformelor de display unde navighează potențialii mei clienți. Dupa care din statisticile campaniei de remarketing, cream o campanie de display în care adăugam destinații de plasare identificate ca bune în campania de remarketing.

    Asta în teorie :). In practica e mult de lucru.
    Dar ca sa înțelegi mai bine cum sa te promovezi eficient în adwords, urmărește acest video https://www.youtube.com/watch?v=B9mZm_nzLF0&list=PLcoiZVk2FlgEX7N1pCj9Nm1986pq9tnDN&index=7

Raspunde la aceasta intrebare

Trebuie sa te conectezi pentru a putea raspunde.