Buget pentru o aplicatie online care ajuta la promovarea unui magazin online

Intrebare

Lucrez la o disertatie care are drept subiect tipografia digitala Agrafa si aplicatiile dezvoltate de ea. Nu stiu cum sa fac bugetul pentru dezvoltarea acestor aplicatii, care sa fie cuprinse intr-un plan de marketing….cheltuieli de promovare pe retele sociale, instrumente google – campanii platite AdWords, campanii e-mailing, directoare, etc etc.

Va multumesc mult pentru ajutorul dumneavoastra nepretuit. Multumesc de asemenea domnului Liviu Taloi pentru trimiterea catre acest site si toate informatiile oferite zilnic.

Topic deschis 0
Marketing Online claudia 6 ani 4 raspunsuri 22 vizualizari Junior 0

Raspunsuri ( 4 )

  1. Explica-ne despre ce e vorba, pe indelete, apoi facem si un plan de promovare. Dupa ce stim ce vrei sa lansez, dupa ce stabilim unde vrem sa promovam aplicatia respectiva, vei stii si care vr fi costurile. Asa, fara sa stii unde vei face promovarea nu poti estima nici bugetul. Tu poate ca stii deja unde vrei, sau unde poti sa te promovezi.. noi nu.

  2. Am vazut ca se vorbeste si despre bugetul alocat unei campanii Adwords. Daca am un magazin online la inceput de drum…care este bugetul care trebuie alocat pentru o campanie de Adwords? Multumesc anticipat!

  3. Rugaminte, ca sa profite si altii de raspunsurile ce se vor da la intrebarea ta, ar trebui sa o pui ca si intrebare independenta, nu ca un raspuns/comentariu la intrebarea Claudiei.

    Pe scurt, bugetul de Adwords se stabileste fctie de obiectivele de vanzari/branding pe care le ai. Poti porni cu 10/50/100/500/1000 de lei zi la fel de bine. Insa, pentru a putea optimiza campania mai bine, pe un cuvant cheie principal, sa zicem “produsul meu”, iti trebuie macar 100 de click-uri/vizite pe zi, ca sa poti face niste optimizari. Cum costul mediu in Romania poate fi pe la .50 lei, 50 de bani, poti bugeta deci un minim de 50 de lei pe zi. Insa nu e obligatoriu, poti porni si cu bugete mai mici, desi cum spuneam mai sus, vei astepta mult mai mult pana la 1 conversie/comanda.

  4. Uite cateva aplicatii din zona marketingului online
    – google adwords – pt publicitate in motorul de cautare, pe search sau in display cu bannere
    – google analytics- pt masurarea rezultatelor campaniilor de marketing online
    – twitter, facebook – aplicatii de social media
    – pt seo, ai google webmaster tools, cognitive seo, mindmetrics, geo ranker, moz, si multe altele
    – pt benchmarking, adica sa afli cum stai cu traficul ai alexa, google trends, sau google keyword planner

    Poti sa incepi prin a studia ce vei gasi la Google Conversion Universtity.
    Spor!

Lasa un raspuns

Nu ai permisiuni pentru a vedea aceasta intrebare.