Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Britanicii nu se mai inghesuie la supermarket

total-till-9Feb

Supermarket-urile de top din Marea Britanie au vanzari din ce in ce mai reduse, scrie nielsen.com. In prima luna a anului, volumul de bunuri vandute a scazut cu -0,8% (cea mai mica cifra din noiembrie 2014 incoace) fata de aceeasi perioada a lui 2015 si pentru a cincea luna consecutiva. Jumatate dintre consumatori vor sa economiseasca bani, asa ca vaneaza reducerile, cumpara mai des, dar mai putin, in mai multe supermaket-uri, iar lanturile de magazine pierd sume mari de bani, astfel. Provocarea consta in a-i convinge pe oameni sa revina la magazin si luna urmatoare si sa cheltuie mai mult.

Daca e sa comparam procentele celor 10 principale lanturi de supermarket-uri britanice, in perioada noiembrie 2015 – ianuarie 2016, cele mai mari pierderi fata de aceeasi perioada din 2013 – 2014 le-a avut Asda (cu -4,4%). Singurele supermarket-uri care au avut o crestere semnificativa au fost Aldi (18,7%) si Lidl (17,2%). Iar Sainsbury’s atrage cumparatori noi fara a apela la promotii la fel de mult ca anul trecut sau la fel de mult ca alti retaileri. La Waitrose, in ianuarie, promotiile s-au intensificat, dar vanzarile au scazut. Per total, proportia campaniilor promotionale a scazut sub 31%.

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply