Brandul romanesc iELM si-a dublat vanzarile, in 2020, cu ajutorul Zitec
Zitec anunta (intr-un comunicat de presa) ca, in urma implementarii strategiei internationale de promovare online, brandul de haine pentru copii iELM a raportat dublarea vanzarilor in 2020, comparativ cu 2019. Pentru anul in curs, brandul romanesc isi propune cresterea vanzarilor de 80% si extinderea pe trei noi piete: Lituania, Letonia si Slovenia. Astfel va ajunge la o prezenta in 17 tari. In plus, anul trecut retailerul a inregistrat o crestere cu 34% YoY a numarului de comenzi noi, reusind sa scada cu 190% bugetul necesar strategiei de digital marketing.
„Am cunoscut o dezvoltare accelerata alaturi de partenerii de la Zitec, pe care ii consideram membri ai familiei iELM. Strategiile concepute si implementate de Zitec s-au dovedit de succes, vanzarile crescand constant de la an la an. Imaginea companiei este acum consolidata in piata, iELM fiind recunoscut drept brandul ce le ofera copiilor hainute functionale de calitate la preturi corecte. Ne dorim sa fim mereu aproape de clienti, iar cu sprijinul Zitec suntem convinsi ca toate planurile noastre de viitor vor deveni realitate”, noteaza Marius Dragan (CEO iELM).
„Parteneriatul dintre iELM si Zitec ne-a creat, de-a lungul timpului, numeroase motive de mandrie, iar cresterea la care am contribuit creand si implementand strategia de digital marketing, dar si platforma de e-commerce Magento, nu poate decat sa ne bucure. Misiunea noastra este de a ajuta companiile in cresterea lor prin intermediul digitalizarii. Cresterea iELM este probabil unul din cele mai bune exemple de companii romanesti care s-au impus pe piata europeana avand ca motor principal mediul digital”, transmite Alexandru Lapusan (foto, Cofondator & CEO Zitec).
Zitec (lider pe piata autohtona de IT & digital marketing) este furnizor de servicii complete de digital marketing pentru brandul iELM, care a pornit ca o afacere de familie, in 2013, in Suedia. Desi strategia de vanzare online adoptata initial a adus rezultate bune, era limitata exclusiv la vanzarea intermediata de platformele de socializare. In 2018, compania a inceput colaborarea cu Zitec, pentru dezvoltarea si implementarea unei strategii complete de digital marketing, pentru Romania si alte 13 tari. Unul dintre criteriile importante a fost localizarea magazinelor online si vanzarea produselor in moneda locala, iELM dorind sa patrunda pe fiecare piata prin adaptarea la cultura specifica.
Echipa de specialisti Zitec a facut o analiza completa a nevoilor retailerului si a comportamentului consumatorilor, apoi a creat o strategie noua. Urmatorul pas a fost crearea magazinului online iELM.ro (folosind platforma de e-commerce Magento) si implementarea noii strategii, toate gazduite in Google Cloud. Strategia include Google Ads, texte optimizate SEO si o crestere organica a audientei din social media, utilizand un buget similar celui alocat anterior. De la implementarea acestei strategii si pana in prezent, cresterea cifrei de afaceri a iELM a fost constanta, depasind estimarile initiale, iar performanta in cifre a noii strategii de digital marketing a pozitionat brandul in varful ierarhiei producatorilor de imbracaminte pentru copii din Europa.
Leave a reply