Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Bonami.ro: crestere de 50% YoY, in primele 3 luni din 2021

Bonami transmite, intr-un comunicat de presa, ca si-a ajustat prognoza vanzarilor, pentru 2021, si ca a inregistrat o crestere de 50% YoY in primele 3 luni din acest an, pe piata din Romania. Planul initial pentru 2021 prevedea o tinta de 77 milioane € in vanzari si mentinerea aceluiasi nivel de profitabilitate ca anul trecut. Acum, magazinul online de mobilier si decoratiuni a modificat acest prag, urcandu-l la 96 milioane €, din care 12% (aproximativ 11,5 milioane €) ar trebui sa vina de pe piata din Romania. „Dupa primele trei luni din 2021, a trebuit sa reevaluam prognoza. Crestem semnificativ mai repede, oamenii au inteles ca pot cumpara piese de mobilier (precum mese si scaune) online, in siguranta”, transmite Pavel Voparil (foto, CEO Bonami).

In ceea ce priveste piata autohtona, s-au evidentiat categorii de produse (canapele, saltele sau perne) care indica faptul ca romanii doresc in continuare sa investeasca pentru a-si face caminul mai confortabil, deoarece petrec mult timp acasa. De asemenea, accesoriile si mobilierul pentru gradina au crescut in importanta, si datorita faptului ca Bonami a  introdus propria marca, ce garanteaza design excelent, materiale de calitate la preturi accesibile si disponibilitate in stoc.

„Acum avem zeci de produse proprii, pana la sfarsitul anului as dori sa oferim sute. Anul urmator vom avem in jur de o mie. In viitor, vom vinde cateva mii de tipuri de bunuri sub marcile noastre. Stim ce vor clientii si ce ii intereseaza, de ceea putem face estimari pentru viitor. In prezent oferim in principal textile si mobilier de gradina, dar vom adauga treptat articole de mobilier clasic, sub propriile marci”, a precizat Voparil.

Pentru viitorul apropiat, compania se concentreaza pe cateva proiecte care vor fi implementate in lunile urmatoare, ce au ca scop crearea unei experiente de cumparaturi imbunatatite, pentru clientii romani: optimizarea site-ului web si a metodelor de livrare. In functie de evolutia pandemiei COVID-19 si a restrictiilor impuse, Bonami va evalua oportunitatea deschiderii de magazine in noi locatii. Pe de alta parte, extinderea internationala a companiei va continua anul acesta, Bonami dorind sa intre pe 4 noi piete din fostul bloc estic (Balcani si Tarile Baltice).

Leave a reply