Bonami, crestere a CA cu 50% in 2017
In 2017, Bonami a vandut un total de 1,4 milioane de produse (dintre care peste 100.000 noi), in toate cele 4 tari europene care este prezent (Cehia, Polonia, Slovacia, Romania). Astfel a reusit o crestere a cifrei de afaceri cu 50% YoY, depasind tinta planificata de 27 milioane €, transmite compania intr-un comunicat de presa. Asta inseamna ca brand-ul a fost profitabil pentru al patrulea an la rand.
Cea mai importanta crestere s-a inregistrat in Romania, unde site-ul home & deco este prezent din 2016 si unde piata a crescut anul trecut de 7 ori fata de anul lansarii. La momentul actual exista peste 500.000 de inregistrari pe site-ul romanesc, iar aplicatia mobila a fost descarcata de 10.000 ori si reprezinta aproximativ 10% din venituri dupa numai 3 luni de la lansare. „Am pariat pe piata romaneasca, care deja dupa primul an de la lansare contribuie cu 10% la realizarea cifrei de afaceri”, a explicat David Siška (foto, CEO Bonami).
La cresterea CA au contribuit expansiunea cu succes in Romania, consolidarea vanzarilor pe segmentul de mobila si marirea stocului, mai transmite compania online. Pentru 2018, compania pregateste o extindere in Ungaria, investitii in extinderea gamei de mobilier (care reprezinta o treime din CA) si imbunatatirea serviciilor asociate comercializarii. Bonami si-a propus ca cifra de afaceri sa depaseasca 40 milioane €. Tinta financiara in tara noastra pentru 2018 este similara cu cea din Polonia (in care Bonami e prezent din 2014).
Leave a reply