Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Bogdan Colceriu: „Banii adusi de Neogen sunt «smart money»” (interviu)

La finalul lunii mai, Neogen cumpara 20% dintre actiunile Frisbo. Bogdan Colceriu (foto), fondatorul Frisbo, ne-a raspuns la cateva intrebari legate de noul parteneriat intre compania specializata in dezvoltarea de business-uri de tip marketplace (BestJobs, Vivre, Clever Taxi) si prima platforma de servicii complete de e-fulfillment din Romania, care se ocupa de depozitarea si procesarea comenzilor magazinelor online.

ECOMpedia.ro: Ce va insemna, concret, noul parteneriat Neogen – Frisbo, pentru logistica si e-commerce-ul autohtone?
Bogdan Colceriu:
Neogen crede in shared economy si marketplaces. De aceea a ales sa investeasca in Frisbo, un serviciu de e-fulfillment care transforma spatii libere in spatii de depozitare si procesare comenzi pentru e-commerce. Acest model ne permite sa scalam atat national, cat si international.

In ce masura se va implica Neogen in activitatile day-to-day ale Frisbo?
Calin Fusu este un personaj activ. Ca reprezentant al Neogen, el este aproape de deciziile Frisbo, de viziunea acestuia si planul de realizare. Asadar, Neogen este un investitor jucator, sau cum se spune in lumea start-up-urilor, banii adusi de Neogen sunt „smart money”.

Ce inseamna momentan Frisbo, in cateva cifre relevante?
Frisbo inseamna peste 70 de magazine online, care au ales sa depoziteze marfa si sa proceseze comenzile prin noi, 6 hale in 5 orase si mii de produse livrate zilnic.

Cum arata piata e-fulfillment-ului de la noi, momentan?
As spune ca la inceput. Rata de penetrare este sub 5%, asa ca ne asteptam la o crestere semnificativa in urmatorii ani, atat datorita cresterii generale a pietei e-commerce, cat si datorita cresterii naturale a adoptiei serviciilor de e-fulfillment.

Ce inovatii are in vedere Frisbo, pe viitor, in domeniul e-fulfillment-ului?
Frisbo e singurul fulfiller care scaleaza prin shared economy, adica foloseste hale partenere pentru a deschide noi punte de depozitare. Acest model permite in viitor cel putin cateva inovatii, cum ar fi posibilitatea livrarii intraday in principalele orase ale tarii sau pretul dinamic, in functie de zona de depozitare.

Ce planuri cincinale are Frisbo?
Ne dorim sa iesim in regiune, pentru a oferi posibilitatea seller-ilor romani sa vanda si in alte tari. Simultan insa ne asteptam sa primim tot mai multe solicitari de la selleri straini, care vor sa vanda in Romania.

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply